Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam Szanownych Klubowiczów i Klubowiczki,

na wstępie chcę zaznaczyć, że jest to mój pierwszy temat, więc z góry przepraszam za wszelkie braki i błędy.
Pojawił się problem z moją Vectrą B, 1.6 16V - kod silnika Y16XE (rocznik 1999)

Więc od początku:
auto na zimnym silniku przejechało ok. 4 km. Postało jakieś 1,5 godz - przejechałem nim jakieś 1,5 km i silnik wpadł w bardzo duże wibracje, obroty zatrzymały się na 1500 i przestał reagować pedał gazu.
Auto zgasiłem, odpaliłem ponownie i objawy ustały. Niestety po przejechaniu ok. 1 km problem znowu się pojawił. Nie pomogło gaszenie i ponowne odpalanie silnika, problem nie znikał. Dopiero za bodajże 4 razem auto pracowało normalnie i mogłem dojechać pod blok - jakieś 1,5 km. Oczywiście zapaliła się kontrolka check engine. Z błędów jakie wyczytałem pojawiły się:
P0136 (4), P0120 (8), P1550 (B) i P1550 (A).
Nadmienię, że po tej awarii sterownik silnika (Delco HSFI - 2.0) był sprawdzany pod kątem usterek i nic nie zostało znalezione (sprawdzane w mojej miejscowości - Gorzów Wlkp.).
Czy ktoś z Was miał takie problemy, lub spotkał się z takowymi??

Proszę o pomoc, moja Vectra roni łzy, a ja razem z nią :-(

Pozdrawiam,
Darosław

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Błędy które kolega wypisał to: P0136- Sygnał sondy 2 za wysoki, P0120- Czujnik położenia przepustnicy, P1550- to błędy związane z przepustnicą ( z tego co pokazał wujek gogle to często wszyscy podają iż przyczyną może być zanieczyszczona przepustnica i wykręcenie oraz dokładne jej przeczyszczenie wraz z wymianą uszczelki pod nią pomaga w usunięciu usterki), po ewentualnym usunięciu usterek należy wykasować błędy, następnie sprawdzić czy samochód działa poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z tą przepustnicą to różne teorie już słyszałem, musiała by być super zasyfiona żeby takiej "demolki" narobić. No ale w sobotę planuję demontaż wszystkiego co się da :-) więc i przepustnicę wezmę pod lupę - kto wie co tam znajdę !!!

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś dodatkowe sugestie to chętnie wysłucham i również sprawdzę. Szykuje się sobota z kluczami i śrubokrętami w dłoni...

Z pozdrowieniami,
Darosław

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×