Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Barakuda1900

Przełączanie na gaz

Recommended Posts

Witam posiadam vectre b z silnikiem x16xel czyli 1,6 16v z instalacją gazowa lovato rgj smart.

Od jakiegoś czasu mam problem z przełączanie na gaz, otóż po przejechaniu 10 km (trasa swidnik lublin) przełącza się na gaz owszem ale obroty spadają i w efekcie gaśnie, jak po dłuższym czasie sam włączam na gaz to tak jak by łapały poszczególne gary po kolei, aż wkoncu złapie i jest elegancko, dodam jeszcze ze gdy dłużej pojeździe na zagrzaniu silniku to nie mam problemu z przełączanie na gaz.

Proszę o jakieś konstruktywne porady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początku wymienił bym filtry  i wyczyścił wtryskiwacze (miałem takie same objawy i pomogło)

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem jest we wtryskiwaczach gazowych albo w reduktor gazowy szwankuje.

Bez zobaczenia co pokarze program do konfiguracji instalacji niczego konkretnego nie ustalimy.

Edited by cypress

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do regulacji to nie wiem czy trzeba ponieważ jak tylko złapie to pracuje jak mazenie. Co do czyszczenia parownika to faktycznie by się zdało, 3 lata nie czyściłem. Jakie by były koszty zakupu nowych membran i wtryskiwaczy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znacie może dobrego gazownika w Lublinie?

Nie znam nikogo dobrego w Lublinie kto by serwisował lovato.

Edited by Barakuda1900

Share this post


Link to post
Share on other sites

W astrze z tym samym silnikiem miałem zwykła instalacje i nie narzekałem teraz kupiłem vectre z instalacją nawtryskach i są problemy masakra

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widać, że jednak masz małe pojęcie o lpg. Nie ma w ogóle porównania co do jakości pracy i precyzji dawkowania, a to że instalacja jest zaniedbana albo niepoprawnie założona to inna sprawa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalacje przeniosłem trochę wyżej bo parownik był założony pod akumulatorem i nijak nie mógł się zagrać, ale objawy są takie same jak wcześniej, wiec zostaje gazownik aby sprawdzic ustawienia, ale nie znam żadnego od lovato w Lublinie 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A czemu to nie mógł sie zagrzać. Tysiące aut maja w tym miejscu reduktor i jakoś sie zagrzewa. Przestań naprawiać auto takimi metodami bo sie urobisz a nic z tego nie będzie.

Zadzwoń do Adama Rogowskiego. Może on Ci pomoże . 

 

 

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dopiero wyprowadza ten samochód na prostą, nawet nie wiecie jak zmasakrowany był silnik, a przełożyłem parownik bo miałem go wyżej w astrze i chciałem mieć lepszy dostęp do niego, wymienię w nim jeszcze filtr fazy ciekłej i zobaczę czy coś się zmieni jeśli nie to kupię zestaw naprawczy i przeczyszcze go. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...