Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

waporek

zmiana z easytronik na manual - problem ze swiatłami cofania

Polecane posty

Witam

To mój pierwszy post na forum więc witam Was wszystkich. Vectra C 1.8 140km fabrycznie easytronik ale juz manual. Proszę o podpowiedź jak usunąć błąd świateł cofania. Po przeróbce z easytronika zmuszony byłem zastosować obejscie świateł cofania nie zagłebiałem sie bardzo w schematy bo znalezienie trasy połączeń spod maski do tylnej lampy zajeło by wieczność, więc włożylem czujnik cofania w skrzynie od niego poprowadziłem kabel do modułu w bagażniku tam znalazłem dwa kable od swiateł cofania i przez czujnik podałem na nie 12+ po zapłonie. Problem jest teraz następujący został przerwany obwód i chyba REC pokazuje mi błąd zarówno lewego jak prawego swiatła cofania. Wiem ze można to obejść wlutowująć rezystor "filtr CAN" tylko jakiej mocy? czy ktoś próbował coś takiego zrobić? moc żarówki światła cofania to 21watt. jaki rezystor zastosować jakiej mocy i czy wystarczy zewrzeć go do masy? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Boze co za drutowanie...zagleb sie jednak w schematy i zrob tak jak powinno byc. Pewnie szybciej by poszlo zrobienie orginalu niz takie drutowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Nie było by szybciej bo z tego co wiem to światła były w easytroniku zapalane po CAN wiec do modułu w bagażniku idzie tylko sygnał ze sterownika easytronika którego teraz nie ma :) tam zamieniany jest na 12+. Nie moge po tych kablach pościć 12+ bo szlak trafi moduł. Chyba że się koledzy mylę :) to proszę o nakierowanie mnie na właściwą drogę. Pozdrawiam 

Edytowano przez waporek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko z automatu masz wywalone i wyprogramowane w sterownikach? Jesli tak to podepnij jeden biegun czujnika pod mase na podluznicy a drugi daj na modul uec, skrzynka bezpiecznikow pod maska, gniazdo xe3 pin 5. Oczywiscie wszystko musi byc odpowiednio zaprogramowane techem badz opkomem tak jak w manualu. Przejrzyj wszystkie moduly i w konfiguracji wariantow ustaw skrzynie manualna i w konfiguracjach can wywal sterownik skrzyni.

Edytowano przez patryk-84a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo kolego za info. Tak mam przeprogramowane moduły na manual oraz wywalony sterownik easytronika z konfiguracji. Sprawdzę twoją metodę i na pewno dam znać czy działa. Jeszcze raz dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×