Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam,

Czy ktoś z Was przerabiał temat wysokich obrotów?
Odpalę auto- obroty wchodzą na ponad 2000, chwilę trzymają i powoli schodzą do 900
Podczas jazy, gdy wcisnę sprzęgło również wchodzą na 1500 do 2000 i po jakimś czasie też powili schodzą do 900.
Wszystko raczej jest szczelne, uszczelka pod przepustnicą jest cała więc nie bierze lewego powietrza.

Z góry dziękuję za porady.
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam czy poradziles sobie z tym problemem bo u mnie wychodzi ze sterownik padl i sonda do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Problem nie został rozwiązany. Byłem na adaptacji przepustnicy i nic nie dało się zrobić. Obroty szaleją do góry bardzo mocno. Czasem jak silnik jest rozgrzany to zatrzymują się na 2000 i powoli spadają do wartości wlasciwej. Sterownik wymieniałem w czerwcu lipcu roku. Wyskakuje mi błąd sondy, ale mechanik twierdzi, że napięcie sondy jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Potrzebuję pilnie pomocy, bo nie mam już pomysłów...

Posiadam Vectrę B 1998 z silnikiem 1.6 16V 101 KM bez gazu...

Problem polega na tym, że gdy zmieniam bieg, a dokładnie podczas wciśniętego sprzęgła obroty same rosną o 500 lub nie opadają i zawieszają się. Wzrost lub zawieszenie trwa ok. 5 s. jeżeli cały czas mam wciśnięte sprzęgło, a jeżeli zmienię bieg i puszczę sprzęgło to wtedy obroty z 2000 lub po dodaniu z 2500 opadają raptownie... Dodatkowo podczas jazy na biegu, ale bez utrzymywania prędkości pedałem gazu, auto potrafi zawiesić obroty i utrzymywać stałą prędkość przez 5, nawet 10 s. po czym dopiero zaczyna hamować silnikiem... Auto nie posiada tempomatu, a mimo to nawet jak nie chcę to go włącza (oczywiście teraz żartuje). Ciekawostką jest to, że auto dodaje lub zawiesza obroty w granicach 1700 - 2500, jak mam obroty na trochę ponad 2500 lub więcej to obroty opadają odrazu!

Wymieniłem: silniczek krokowy, czyszczona przepustnica, zawór EGR, wymienione uszczelki przy przepustnicy, auto nie łapie lewego powietrza, nowy czujnik temperatury silnika, świece czyste, nowe kable zapłonowe i nic!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×