Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam,

Czy ktoś z Was przerabiał temat wysokich obrotów?
Odpalę auto- obroty wchodzą na ponad 2000, chwilę trzymają i powoli schodzą do 900
Podczas jazy, gdy wcisnę sprzęgło również wchodzą na 1500 do 2000 i po jakimś czasie też powili schodzą do 900.
Wszystko raczej jest szczelne, uszczelka pod przepustnicą jest cała więc nie bierze lewego powietrza.

Z góry dziękuję za porady.
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam czy poradziles sobie z tym problemem bo u mnie wychodzi ze sterownik padl i sonda do sprawdzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Problem nie został rozwiązany. Byłem na adaptacji przepustnicy i nic nie dało się zrobić. Obroty szaleją do góry bardzo mocno. Czasem jak silnik jest rozgrzany to zatrzymują się na 2000 i powoli spadają do wartości wlasciwej. Sterownik wymieniałem w czerwcu lipcu roku. Wyskakuje mi błąd sondy, ale mechanik twierdzi, że napięcie sondy jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Potrzebuję pilnie pomocy, bo nie mam już pomysłów...

Posiadam Vectrę B 1998 z silnikiem 1.6 16V 101 KM bez gazu...

Problem polega na tym, że gdy zmieniam bieg, a dokładnie podczas wciśniętego sprzęgła obroty same rosną o 500 lub nie opadają i zawieszają się. Wzrost lub zawieszenie trwa ok. 5 s. jeżeli cały czas mam wciśnięte sprzęgło, a jeżeli zmienię bieg i puszczę sprzęgło to wtedy obroty z 2000 lub po dodaniu z 2500 opadają raptownie... Dodatkowo podczas jazy na biegu, ale bez utrzymywania prędkości pedałem gazu, auto potrafi zawiesić obroty i utrzymywać stałą prędkość przez 5, nawet 10 s. po czym dopiero zaczyna hamować silnikiem... Auto nie posiada tempomatu, a mimo to nawet jak nie chcę to go włącza (oczywiście teraz żartuje). Ciekawostką jest to, że auto dodaje lub zawiesza obroty w granicach 1700 - 2500, jak mam obroty na trochę ponad 2500 lub więcej to obroty opadają odrazu!

Wymieniłem: silniczek krokowy, czyszczona przepustnica, zawór EGR, wymienione uszczelki przy przepustnicy, auto nie łapie lewego powietrza, nowy czujnik temperatury silnika, świece czyste, nowe kable zapłonowe i nic!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...