Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Irek konieczny

kontrolka ładowania

Polecane posty

Witam posiadam Opla Vectre c1.9cdti 150 km / 2006r

Podczas jazdy samochodem zapaliła się kontrolka od ładowania elektryk stwierdził że to wina alternatora.

Po wymianie regulatora napięcia i sprawdzeniu alternatora stwierdzono że jest on sprawny po odpaleniu samochodu po chwili dalej się zapala

Gdy kontrolka ładowania nie świeci to auto nie ładuję .

Jak kontrolka zaświeci zaczyna ładować  ( 14.2v ) po zapaleniu świateł spada na  ( 12.0v )

Co może być przyczyną :):)

Z góry dziękuję za informację :):):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słaby elektryk jak nie rozwiązał problemu.

Ja bym sprawdził przewody czy nie będzie gdzieś luźnego któregoś.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W sprawnym aucie jest odwrotnie.

Jak się nie świeci to ładuje.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak nie świeci, to ładuje....

wysłane z Nokii 3210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Taa, gafa. No ale napisałem że jest odwrotnie w sprawnym aucie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W vectrze B alternator jest wzbudzany przez kontrolkę na zegarach, jeżeli nie ma tam przepływu prądu (kontrolka nie świeci) to alternator nie ładuje.

Nie wiem czy tak samo jak w vectra c.

A po przekręceniu kluczyka Ci się żarówka ładowania zapala? podejrzewam że nie, albo ją źle włożyłeś albo pod wpływem wstrząsu się uszkodziła.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W viki c kontrolke chyba zapala komputer , ja miałem zły regulator załozony do altka po regeneracji i kontrolka od ładowania raz sie zapalała a raz nie a ładowanie było cały czas , natomiast jak komp odczytał ładowanie 13.9v  to mi zapalał kontrolke , pomogła zmiana regulatora , altek to bosch 120A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przekręceniu kluczyka kontrolka zapala się a po odpaleniu auta gaśnie ale nie ładuje po chwili się zapali i ładuję ( 14.2v )

Do momentu zapalenia świateł spada do ( 13.0v )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×