Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
kaldelias

Problematyczne odpalanie

Polecane posty

Witam,

Posiadam Vectre C z poczatku roku 2007, silnik Z19DT. Od jakiegoś czasu mam problemy z jej odpaleniem, niezależnie od temperatury otoczenia. Czytając różne wątki na forum i poza nim, postanowiłem zabrać się za rozrusznik, gdyż nigdy nie był ruszany i brzmiał już, jakby był za powolny. Po jego wymianie, auto zapaliło od strzała, ale radość nie trwała długo, bo po niedługim czasie wszystko wróciło - pali za 2-3 razem, gdzie za każdym trzeba kręcić po 5-10 sekund, po czym stawia jasną zasłonę dymną. Zauważyłem, że powodem krótkotrwałej poprawy nie była wymiana rozrusznika, a odłączenie akumulatora. Sprawdziłem - po jego odłaczeniu i zostawieniu auta na jakiś czas bez niego, później znów przez chwile pali jak złoto. Czy wie ktoś gdzie powinienem szukać dalej? Gdzie może być "pies pogrzebany"? Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Diesel jak to diesel to poprawnego zapłonu potrzebuje sprawnego akumulatora, rozrusznika, świec żarowych no i odpowiedniej dawki paliwa. Błędy sprawdzałeś? Rozrusznik nowy czy regenerowany? Świece sprawdzone lub wymienione? Akumulator ile lat ma, sprawdzony? Piszesz że po rozłączeniu akumulatora zapala lepiej może coś ci prąd zjada i rozładowuje akumulator? Podjedź sprawdzić ubytek prądu, przy okazji sprawdź akumulator i ładowanie to najtańsze rzeczy które możesz zrobić na początek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobiło sie ciekawie... Rozrusznik jest regenerowany i działał przez dzień, teraz wróciłem do auta, przekręciłem kluczyk, a tu zonk - słychać zacięty bendiks (chyba?) wyje, niezależnie czy wsadzę kluczyk czy nie... Odłączyłem akumulator, próbowałem obstukać obudowę rozrusznika, ale nic to nie dało, bo po podłączeniu akumulatora od razu wyje. Czy mogłem zrobić coś źle, czy to pech i muszę znów zwalać rozrusznik i wymieniać na następny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×