Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcinVC20

Mokry zbiorniczek wyrównawczy

Recommended Posts

Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Niedawno zakupiłem Vectrę C 2,0DTI. Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego jest mokry na łączeniu. Po dokładniejszym zbadaniu okazuję się że z tyłu jest zawór i przez niego wyrzuca płyn który nacieka na około., Nie ma tragedii ale jednak musi być jakiś powód.. Temperaturę łapie około 90 stopni i nawet po dłuższej trasie nie ma skoków (długo się grzeje ale jest w końcu zima) . Kupiłem na ebazarku nowy korek jednak dalej jest to samo. Muszę dolewać około 1l na miesiąc ( około 1000km). Czy to na 100% uszczelka pod głowicą? auto nie kopci na biało, ma moc, nie ma płynu w oleju albo na odwrót? Proszę o radę. Pozdrawiam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podjedź do mechanika i niech ci zrobią test na obecność CO2 w układzie chłodzenia i wtedy będziesz miał pewność czy uszczelka czy nie.

Edited by Majkel93

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo kup na portalu aukcyjnym i sam zrob, przy kilku razach wyjdzie mocno taniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jesteś pewny, że płyn wywala. 

Zbiorniczki mają wadę fabryczną i rozciekają się na łączeniu. 

Utrzymaj poziom poniżej zgrzewu i obserwuj.

Może masz gdzieś wyciek? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak płyn jest poniżej to też wywala tak że zejdzie do pustego zbiorniczka..... po 2 tygodniach jazdy. Nie widać żeby był gdzieś wyciek.... tylko tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kombinujecie jak kon pod gore. Zrob runde tak zeby tylko skazowka od temp drygnela. Zatrzymaj sie odkrec korek od zbiornika cieczy i powinno troche syknac, jak dmuchnie mocno(odrazu zobaczysz ze jest na hu), to jesli chcesz dobrze sprawe zalatwic, to 1,2k pln poszlo.. Sprawdzenie szczelnosci, szlif, uszczelka, szpilki, kpl usczelek wtryskow(z trawersami), kpl usczelek glowicy(pokrywa, kolektory, itp.) borygo, olej,ROBOCIZNA;/

A i niestety stawiam 90% na uszczelke:/

Edited by Sivyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...