Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

marcinVC20

Mokry zbiorniczek wyrównawczy

Polecane posty

Witam wszystkich. To mój pierwszy post. Niedawno zakupiłem Vectrę C 2,0DTI. Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego jest mokry na łączeniu. Po dokładniejszym zbadaniu okazuję się że z tyłu jest zawór i przez niego wyrzuca płyn który nacieka na około., Nie ma tragedii ale jednak musi być jakiś powód.. Temperaturę łapie około 90 stopni i nawet po dłuższej trasie nie ma skoków (długo się grzeje ale jest w końcu zima) . Kupiłem na ebazarku nowy korek jednak dalej jest to samo. Muszę dolewać około 1l na miesiąc ( około 1000km). Czy to na 100% uszczelka pod głowicą? auto nie kopci na biało, ma moc, nie ma płynu w oleju albo na odwrót? Proszę o radę. Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podjedź do mechanika i niech ci zrobią test na obecność CO2 w układzie chłodzenia i wtedy będziesz miał pewność czy uszczelka czy nie.

Edytowano przez Majkel93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo kup na portalu aukcyjnym i sam zrob, przy kilku razach wyjdzie mocno taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jesteś pewny, że płyn wywala. 

Zbiorniczki mają wadę fabryczną i rozciekają się na łączeniu. 

Utrzymaj poziom poniżej zgrzewu i obserwuj.

Może masz gdzieś wyciek? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak płyn jest poniżej to też wywala tak że zejdzie do pustego zbiorniczka..... po 2 tygodniach jazdy. Nie widać żeby był gdzieś wyciek.... tylko tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kombinujecie jak kon pod gore. Zrob runde tak zeby tylko skazowka od temp drygnela. Zatrzymaj sie odkrec korek od zbiornika cieczy i powinno troche syknac, jak dmuchnie mocno(odrazu zobaczysz ze jest na hu), to jesli chcesz dobrze sprawe zalatwic, to 1,2k pln poszlo.. Sprawdzenie szczelnosci, szlif, uszczelka, szpilki, kpl usczelek wtryskow(z trawersami), kpl usczelek glowicy(pokrywa, kolektory, itp.) borygo, olej,ROBOCIZNA;/

A i niestety stawiam 90% na uszczelke:/

Edytowano przez Sivyx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×