Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mtek

Szybkie zmiany temperatury, wysoka

Polecane posty

Witam. Ostatnio grzal mi sie samochod. Wymienilem termostat. Bylo okej rowno 90st trasa 200km i znowu problemy. 95st , dochodzi tez do 100. Dzisiaj po,3km wskazowka poszla az podczerwonakreske inwsekunde do 95st...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A może czujnik temp? Pozdrawiam układ wyczysciłes ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki uklad ? "pozdrawiam"? :P

Czujnik temp to ten okragly czy kwadratowy w chlodnicy? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki uklad ? "pozdrawiam"? :P

Czujnik temp to ten okragly czy kwadratowy w chlodnicy? 

Termostat nowy, chlodnica jest goraca wiec termostat sprawny.

Wentylator uruchamia sie czasem a czasem nie tylko za pozno i uruchamia sie tylko ten na chlodny klinatyzacji a ten glowny jakos nie..

Dziwna sytuacja , niedawno jade 4km 90st nagle do 100 i tak az do zgaszenia samochodu. Dziwne tez bo ladnie nawier daje goraco powietrze, temperatura zaczyna skakac i z nawiewo leci tylko lekko cieple powietrze mimo ze wczesniej gorace...

Edytowano przez mtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzyłeś układ po wymianie termostatu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak. Czym moga byc spowodowane wyzej objawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki tam masz silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.0 16v 136km z LPG

Ps. W jaki dokladnie sposob opdowietrzasz uklad?

Czy nagrzewnica może też byc zapowietrzona skoro przy wymianie termostatu nawiew byl tylko na 1 napedzie ? Jak odpowietrzyc uklad chlodzenia oraz nagrzewnice ?

Temperatura silnika 95st a leci lekko cieple powietrze, czasem jak np przycisne na 3 biegu(ostrzejsza jazda) wtedy leci gorace powietrze, czasem temperatura spada do 90 i np powietrze gorace leci, zaraz temperatura rosnie i znowu letnie powietrze. O co chodzi z ta temperatura i nawiewem bo juz nie mam sily

Edytowano przez mtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na benzynie masz ten sam objaw? Czasem reduktor może puszczać gaz do układu chłodzenia co da efekt podobny do zapowietrzenia układu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będę wracał z pracy to będę jechał ciągle na benzynie i zobaczymy. 

Czy reduktor też może być winą tych nawiewów?

Edytowano przez mtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem wyżej, są modele reduktorów które potrafią puścić gaz do układu chłodzenia co może dać objaw jak przy zapowietrzeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na benzynie podobnie 95 stopno zasem do 90. Moze troche cieplejsze powietrze lecialo z poczatku. Mimo ze na benzynie to reduktor goracy. Jak silnik chodzil lekko powoki odkrexalem zbiorniczek wyrownawczy z plynem chlodniczym i szybko sie podnosil wiec zamknalem. Czy to jakis objaw cos sie dzieje?

Samochod kopci na postoju w trakcie jazdy tez cos widac czy to czegos objaw?

Czy odkreceniem nie uszkodzilem nic? Co dalej robic z ta temperatura

Edytowano przez mtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obie rurki nagrzewnicy są gorące?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak, ale sprawdze jutro dla pewnosci. Czy to moze miec zwiazek z temp silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z temperaturą silnika niekoniecznie ale z ogrzewaniem napewno. Można jeszcze sprawdzić pompę wody i odczyt temperatury komputerem. Ostatnia rzecz to uszczelka pod głowicą ale tu raczej powinno wywalać płyn po dobrym butowaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa wody tez nowa :/

Moze cos w wentylatorami skoro np ten glowny sie nie uruchamia tylko ten na chlodnicy klimatyzacji?

Cichy powiedz mi jeezcze jak sprawdzic albo jak odpowietrzyc uklad chlodzenia?

Edytowano przez mtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrób test z tematu "Walka z wiatrakami". Układ odpowietrzanie się sam. Trzeba tylko pilnować poziomu płynu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jechalem teraz nagle samochod praktycznie zero mocy, daje gazu on tylko tak buczy i nic temperatura na czerwono... Zgasilem ostygl troche potem.jade i temp 90 st. Czy wymiana wkladu nic nie dala i to termostat sie wiesza? Mam go wyjac ? Jaka temp samochod osiagnie bez termostatu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy wymiana samego wkładu termostatu może powodować takie problemy, że mimo nowego wkładu to się zacina i wtedy trzeba kupić cały nowy z obudową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jeśli chodzi wentylator na chłodnicy klimatyzacji a na chłodnicy silnika nie to czy czujnik może być uszkodzony skoro chodzi 1 wentylator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×