Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kumek40

Chlapneło ON po silniku

Polecane posty

Szybkie pytanie do fachowców.  Chlapnęło paliwem po silniku od strony kolektora ssącego. Bardziej pod kolektorem od strony filtra paliwa. Tam jest taka czarna puszka . Na zdjęciu zrobionym z góry zaznaczona czerwona strzałką. Co to za puszka?  I kolejne pytanie na drugim zdjęciu zaznaczyłem kolanko które dochodzi do tej tajemniczej puszki i na tym kolanku są dwa zaciski ale jak ruszam wężykiem to on jest luźny w tym kolanku a ma obejmę/zacisk więc chyba powinien być nieruchomy. Czy możzna taki zacisk zastąpić zwykłym cybantem z castoramy ?  

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest odma ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fachowo to się nazywa "skraplacz par oleju" potocznie nazywany odmą. Jeden z tych przewodów jest wciskany w tą puszkę i pomimo że jest zaciskany opaskami to i tak jest luźny, taka konstrukcja. Gdzieś wyczytałem na forum że on ma mieć luz i nie należy go zaciskać na sztywno a to dla tego żeby w układzie odpowietrzania silnika nie powstało zbyt duże ciśnienie bo może uszczelnienia wysadzić albo olej np. miarką wyrzucić. Co do wycieku to musisz wytrzeć wszystko do sucha i popatrzeć skąd ropa leci, w tych okolicach jest dużo przewodów paliwowych i trudno podpowiedzieć skąd dokładnie leci ropa, może z filtra paliwa np.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. u mnie wlasnie cieknie z filtra paliwa. rozbieralm go i uszczelka wyglada na dobra, nie ma zadnych sladow zuzycia. poskladalem wszystko do kupy i bylo ok na jakis czas. dzisiaj czyscilem przepustnice i odpalilem silnik zeby sprawdzic czy aby na pewno jest ok i zobaczylem ponowsny wyciek paliwa. niestety dosyc mocny. macie jakies pomysly? moze jakis przewod po drodze jest zapchany? wspomne, ze filtr byl wymieniany w pazdzierniku wiec to raczej nie filtr. na pewno nie ma osadow z paliwa bo mieszkam w UK i nie bylo tu nizszej temperatury niz -1... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spoko chlopaki. juz temat ogarniety. znalazlem inny post z dokladnie pisanym problemem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×