Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

M2K1

Wyłączające się wspomaganie po nagrzaniu się silnika...

Polecane posty

Witam. Od pewnego czasu wyłącza mi się wspomaganie elektryczne w Vectrze C GTS Z22SE jakoś 5/10 minut po nagrzaniu się silnika... 

Żadnych dźwięków spod maski, zgrzytań ani nic... Dodam że miesiąc temu miałem regenerację przekładni + wymiana płynu wspomagania + czyszczenie. 

Przed podjechaniem do firmy która zajmowała mi się przekładnią chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was miał już podobną sytuacją co do wyłączającego się wspomagania po nagrzaniu się silnika....

Usłyszałem opinie że mogą to być zaśniedziałe przewody bądź zły płyn... (Nie wiem jaką ma różnice płyn, chyba że chodzi o lepkość i właściwości smarowania) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie się wyłącza ? czy ciężej pracuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myśle że ciężej chodzi i kierownica chętniej wraca przy małych skrętach (łuki itp ) bo kręcić jedna ręką jeszcze się da. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jakim płynem (kolor) zalany został układ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idzie to jakoś sprawdzić czy będę musiał zadzwonić do serwisu? Bo  nie wiem co tam lali....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musisz tylko zlokalizować pompę wspomagania, czy na przekładni jest taka mleczna butelka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Byłem w serwisie gdzie mi to robili. Płyn czerwony w butelce takiej z czarną nakrętką. Sprawdzili pompę, itd. i stwierdzili że wszystko jest ok. Dwóch mechaników jeździło tym autem i powiedzieli że wszystko wydaję się ok.... Dzisiaj byłem u innego mechanika żeby się przejechał i stwierdził że chodzi jak mechaniczne i tak dość gumowato (To takie uczucie jakbym jeździł na flapach....) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Płyn powinien być zielony do układów elektryczno hydraulicznych, na początek możesz  spróbować wymienić.

Chłopcy od regeneracji maglownic prawie zawsze zalewają czerwonym płynem bo tańszy i taki mają

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_bad.gif" srcset="" alt=":bad:" />

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O dziękuję bardzo! A polecasz jakiś konkretnie płyn? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Proszę;

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 litr wystarczy tak?

Dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej  kupić 2 litry bo wypadałoby zrobić płukankę układu gdyż to są płyny znacząco różniące się od siebie.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zadzwoniłem tam gdzie wymieniali mi ten płyn i usłyszałem że nie ma różnicy między czerwonym a tym.... Chyba będę musiał co do płynu zmienić mechanika.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak !:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zaczęła mi w dodatku pompa piszczeć bądź pasek nie wiem, ale piszczy przy pełnym skręcie kół w miejscu jak dobijam kierownicę 'na maxa' .... + światła przygasają przy skręcie ale to chyba wina regulatora napięcia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie radzę zbyt długo trzymać  kierownicę na maxa na postoju bo zbyt duże ciśnienie w układzie rozpierniczy uszczelniacze przekładni lub

pożegnasz się z pompą !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poradę! Posiadam Viki od niedawna więc jestem szczerze zielony co do niej. 

Pompa jak i cały układ ok. Wlali Febi wcześniej który poleciłeś. Aczkolwiek wymienili przekładnię na gwarancji "na wszelki wypadek" a więc pewnie była felerna. 

Takie pytanko nie związane z ów tematem. Czy mógłbyś mi odpowiedzieć/poradzić na kilka pytań na PW odnośnie Vectry? Chciałbym wiedzieć na co zwracać uwagę o co mega dbać itp. 

Jestem przewrażliwiony. Poprzednim samochodem było Mondeo MK3 w 2.0 TDCi... Także... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie ma problemu, jak tylko będę znał odpowiedź na Twoje pytania to pomogę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I jak minal problem ?? bo ja mam taki sam i mialem regeneracje pompy i po regeneracji po rozgrzaniu zacinal przy skretach, i na autostradzie czulem ze kierownica chodzi ciezej mniej drga. Mecze sie z tym i nie wiem co mam robic :( napisalem temat i cisza :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie posiadam Vectre c po lifcie. Niedawno wymieniłem akumulator na nowy i po dosłownie jednym dniu zaczęło mi siadać wspomaganie. Na zimnym jest ok i w trakcie jazdy też, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu już na ciepło się świeci kierownica z wykrzyknikiem,brak całkowity wspomagania. Ostygnie i znów jest ok, tak się mi cały czas powtarza. Co to się mogło stać,pomóżcie proszę!!!???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno, żeby się dostać do pompy to muszę odkręcić zderzak czy też nadkole?? Bo projektant inteligentnie ukrył ją tak że nawet niema jak płynu sprawdzić a o dolewce to już nie wspomnę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dobrze kable przykręcone do klem. Może któryś ma luz. te kable idą do wspomagania.

edit.

Jak jest błąd na desce, to można odczytać jego kod op-comem lub techem.

Edytowano przez Klosiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. zaraz to sprawdzę i przy okazji op-coma sprawdzę co to za błąd.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh.. kable są ok,muszę się dostać do pompy. Tylko od której strony???? Pomocy!!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompe masz za silnikiem przy grodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×