Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

M2K1

Wyłączające się wspomaganie po nagrzaniu się silnika...

Recommended Posts

Witam. Od pewnego czasu wyłącza mi się wspomaganie elektryczne w Vectrze C GTS Z22SE jakoś 5/10 minut po nagrzaniu się silnika... 

Żadnych dźwięków spod maski, zgrzytań ani nic... Dodam że miesiąc temu miałem regenerację przekładni + wymiana płynu wspomagania + czyszczenie. 

Przed podjechaniem do firmy która zajmowała mi się przekładnią chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was miał już podobną sytuacją co do wyłączającego się wspomagania po nagrzaniu się silnika....

Usłyszałem opinie że mogą to być zaśniedziałe przewody bądź zły płyn... (Nie wiem jaką ma różnice płyn, chyba że chodzi o lepkość i właściwości smarowania) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkowicie się wyłącza ? czy ciężej pracuje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myśle że ciężej chodzi i kierownica chętniej wraca przy małych skrętach (łuki itp ) bo kręcić jedna ręką jeszcze się da. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakim płynem (kolor) zalany został układ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idzie to jakoś sprawdzić czy będę musiał zadzwonić do serwisu? Bo  nie wiem co tam lali....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz tylko zlokalizować pompę wspomagania, czy na przekładni jest taka mleczna butelka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Byłem w serwisie gdzie mi to robili. Płyn czerwony w butelce takiej z czarną nakrętką. Sprawdzili pompę, itd. i stwierdzili że wszystko jest ok. Dwóch mechaników jeździło tym autem i powiedzieli że wszystko wydaję się ok.... Dzisiaj byłem u innego mechanika żeby się przejechał i stwierdził że chodzi jak mechaniczne i tak dość gumowato (To takie uczucie jakbym jeździł na flapach....) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płyn powinien być zielony do układów elektryczno hydraulicznych, na początek możesz  spróbować wymienić.

Chłopcy od regeneracji maglownic prawie zawsze zalewają czerwonym płynem bo tańszy i taki mają

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_bad.gif" srcset="" alt=":bad:" />

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O dziękuję bardzo! A polecasz jakiś konkretnie płyn? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Proszę;

Please login or register to see this link.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 litr wystarczy tak?

Dziękuję za pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepiej  kupić 2 litry bo wypadałoby zrobić płukankę układu gdyż to są płyny znacząco różniące się od siebie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zadzwoniłem tam gdzie wymieniali mi ten płyn i usłyszałem że nie ma różnicy między czerwonym a tym.... Chyba będę musiał co do płynu zmienić mechanika.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba tak !:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zaczęła mi w dodatku pompa piszczeć bądź pasek nie wiem, ale piszczy przy pełnym skręcie kół w miejscu jak dobijam kierownicę 'na maxa' .... + światła przygasają przy skręcie ale to chyba wina regulatora napięcia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie radzę zbyt długo trzymać  kierownicę na maxa na postoju bo zbyt duże ciśnienie w układzie rozpierniczy uszczelniacze przekładni lub

pożegnasz się z pompą !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za poradę! Posiadam Viki od niedawna więc jestem szczerze zielony co do niej. 

Pompa jak i cały układ ok. Wlali Febi wcześniej który poleciłeś. Aczkolwiek wymienili przekładnię na gwarancji "na wszelki wypadek" a więc pewnie była felerna. 

Takie pytanko nie związane z ów tematem. Czy mógłbyś mi odpowiedzieć/poradzić na kilka pytań na PW odnośnie Vectry? Chciałbym wiedzieć na co zwracać uwagę o co mega dbać itp. 

Jestem przewrażliwiony. Poprzednim samochodem było Mondeo MK3 w 2.0 TDCi... Także... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie ma problemu, jak tylko będę znał odpowiedź na Twoje pytania to pomogę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jak minal problem ?? bo ja mam taki sam i mialem regeneracje pompy i po regeneracji po rozgrzaniu zacinal przy skretach, i na autostradzie czulem ze kierownica chodzi ciezej mniej drga. Mecze sie z tym i nie wiem co mam robic :( napisalem temat i cisza :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Panowie posiadam Vectre c po lifcie. Niedawno wymieniłem akumulator na nowy i po dosłownie jednym dniu zaczęło mi siadać wspomaganie. Na zimnym jest ok i w trakcie jazdy też, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu już na ciepło się świeci kierownica z wykrzyknikiem,brak całkowity wspomagania. Ostygnie i znów jest ok, tak się mi cały czas powtarza. Co to się mogło stać,pomóżcie proszę!!!???

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i jeszcze jedno, żeby się dostać do pompy to muszę odkręcić zderzak czy też nadkole?? Bo projektant inteligentnie ukrył ją tak że nawet niema jak płynu sprawdzić a o dolewce to już nie wspomnę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź dobrze kable przykręcone do klem. Może któryś ma luz. te kable idą do wspomagania.

edit.

Jak jest błąd na desce, to można odczytać jego kod op-comem lub techem.

Edited by Klosiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. zaraz to sprawdzę i przy okazji op-coma sprawdzę co to za błąd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehh.. kable są ok,muszę się dostać do pompy. Tylko od której strony???? Pomocy!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompe masz za silnikiem przy grodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...