Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

paczkowo

Pilne - Kolo Pasowe z30dt

Polecane posty

Mam szybkie i pilne pytanie.

Jaki  jest gwint śruby mocującej koło pasowe do wału korbowego ?

Mój mechanik walczy juz kilka dni i nie może odkręcić tej śruby, mimo że zamontował blokadę na dolne koło zębate rozrządu to sciął klin na tym kole.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

normalny przyli prawy

pneumatem bez problemu sie odkreca, bez zadnych blokad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za informacje. Niestety mechanika pneumat jest widocznie za słaby lub w moim egzemplarzu jest wybitnie zapieczona ta śruba. Wczoraj próbowalismy nawet z przedłużką o długości 1m i nic nie dało rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tego się na klej nie wkręca? W audi 2.5tdi pamiętam przykręcało się jakimś gigantycznym momentem 350 Nm.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez kleju.

Blokował koło zębate...Na zmianę mecha za późno. No cóż, tak jak mięczak gada - klucz udarowy i tyle.

A co, pompę wody robisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta, rozrząd robiłem i przy okazji postanowiłem wymienić pompę przy jednej robicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autko ma mały przebieg więc trzeba je troche dofinansować bo więcej stało niż jeździlo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Autko zrobione, śruba tak jak pisaliście ma gwint normalny i mozna pneumatem odkręcić. W moim przypadku mechanik miał zbyt mały przekrój węża do pneumata przez co nie miał pełnej mocy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale jajca!...Najważniejsze, że aksamitny bizon zrobiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie do konca, zalozylem nowy temat w którym zamieścilem filmik z pracy mojego silnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bo 3.0 to niestety jest niewypal i tyle ale "twardziele" powiedza ci inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może jest większe ryzyko awarii ale przed kupnem ogladalem kilka sztuk z przebiegami po 300-400 tys i nie wykazywaly większego zurzycia. Udało mi się kupić z małym przebiegiem i chce go doprowadzić na cacy bo tak lubię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...