Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

paczkowo

Pilne - Kolo Pasowe z30dt

Recommended Posts

Mam szybkie i pilne pytanie.

Jaki  jest gwint śruby mocującej koło pasowe do wału korbowego ?

Mój mechanik walczy juz kilka dni i nie może odkręcić tej śruby, mimo że zamontował blokadę na dolne koło zębate rozrządu to sciął klin na tym kole.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

normalny przyli prawy

pneumatem bez problemu sie odkreca, bez zadnych blokad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za informacje. Niestety mechanika pneumat jest widocznie za słaby lub w moim egzemplarzu jest wybitnie zapieczona ta śruba. Wczoraj próbowalismy nawet z przedłużką o długości 1m i nic nie dało rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tego się na klej nie wkręca? W audi 2.5tdi pamiętam przykręcało się jakimś gigantycznym momentem 350 Nm.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez kleju.

Blokował koło zębate...Na zmianę mecha za późno. No cóż, tak jak mięczak gada - klucz udarowy i tyle.

A co, pompę wody robisz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta, rozrząd robiłem i przy okazji postanowiłem wymienić pompę przy jednej robicie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autko ma mały przebieg więc trzeba je troche dofinansować bo więcej stało niż jeździlo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autko zrobione, śruba tak jak pisaliście ma gwint normalny i mozna pneumatem odkręcić. W moim przypadku mechanik miał zbyt mały przekrój węża do pneumata przez co nie miał pełnej mocy:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jajca!...Najważniejsze, że aksamitny bizon zrobiony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze nie do konca, zalozylem nowy temat w którym zamieścilem filmik z pracy mojego silnika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo 3.0 to niestety jest niewypal i tyle ale "twardziele" powiedza ci inaczej

Share this post


Link to post
Share on other sites

może jest większe ryzyko awarii ale przed kupnem ogladalem kilka sztuk z przebiegami po 300-400 tys i nie wykazywaly większego zurzycia. Udało mi się kupić z małym przebiegiem i chce go doprowadzić na cacy bo tak lubię :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...