Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
arkadiuzs

2.2 dti max 1500obr

Polecane posty

Witam, szukałem ale nie mogę znaleźć podobnego problemu według objawów. 

Sytuacja wyglądała tak: dziś nawracając silnik zgasł, był problem z odpaleniem, jak już odpalił to nie mógł wskoczyć na obroty, pracuje nierówno jak nie na wszystkich, wkońcu jak już udało się ruszyć to nie bardzo reaguje na pedał gazu, osiąga 1500 obrotów i koniec, tak na każdym biegu. Check sie nie pojawił. Wcześniej czasem na bardzo niskich obrotach, można powiedzieć wręcz ze pojawiał się check tylko gdy był na zbyt wysokim biegu, autko słabo rozpedzało się z niskich obrotów, w szczególności jak się rozgrzał, zimny był bardziej dynamiczny. Piszę tutaj bo jest sobota, nikt mi nie zajrzy na szybko, pod kompa nie podepnie a akurat się zesrało wtedy jak jest najbardziej potrzebne ;/ a i zdarzało się ze pod odpaleniu rano mocno strzelił dymem albo dopiero po przegazowaniu załapał bo wczesniej nie mogl wskoczyc na obroty. Ale to nie zawsze, można powiedzieć nawet że rzadko. Możliwe ze regenerowana pompa wytrzymała tylko 2 lata? wtryski były czyszczone razem z robota przy pompie. 

Ktoś coś podpowie ze wstępna diagnoza?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A to czemu od razu wiedzielibyśmy co w silniku piszczy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnę dopiero w poniedziałek. turbo załączało się od 2300-2500, poniżej sie nie zbierał. Teraz obecnie udało się go odpalić tylko na chwilę, czarny dym i zgasł. Płynu chłodniczego nie ubyło, na oleju nie widzę żadnych zmian, nagaru, stan nie zmalał, wręcz jakby się zwiększył. Teraz po zmroku to niewiele w podciśnieniu zobaczę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak raczej nie pompa, bo samochód najpierw z samostartu teraz z problemami ale sam odpala. Co ciekawe, nie wiem czy ma to jakis zwiazek z czymkolwiek ale mozna krecic rozrusznikiem ile sie chce a odpala jak się puszcza kluczyk... Wymieniłem na szybko filtr paliwa. No ale nadal nie wkręca sie powyżej 1500obr, pracuje nierówno. Weże podciśnienia wyglądają moze i ok, ale słychać głośno któryś z elektrozaworów, wczesniej tak nie brzęczało. Mam możliwość podmiany na inne sprawne wiec jutro w pierwszej kolejności to sprawdzę i podepnę, chociaż check nadal nie wystąpił. Ktoś ma pomysł co jeszcze?
 

Edit:

Błędy z kompa: 
p1651
07250D
12200A
16300A

Tylko pompa w tym zestawie błędów czy jeszcze jakas inna możliwość jest?

Edytowano przez arkadiuzs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×