Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
arkadiuzs

2.2 dti max 1500obr

Recommended Posts

Witam, szukałem ale nie mogę znaleźć podobnego problemu według objawów. 

Sytuacja wyglądała tak: dziś nawracając silnik zgasł, był problem z odpaleniem, jak już odpalił to nie mógł wskoczyć na obroty, pracuje nierówno jak nie na wszystkich, wkońcu jak już udało się ruszyć to nie bardzo reaguje na pedał gazu, osiąga 1500 obrotów i koniec, tak na każdym biegu. Check sie nie pojawił. Wcześniej czasem na bardzo niskich obrotach, można powiedzieć wręcz ze pojawiał się check tylko gdy był na zbyt wysokim biegu, autko słabo rozpedzało się z niskich obrotów, w szczególności jak się rozgrzał, zimny był bardziej dynamiczny. Piszę tutaj bo jest sobota, nikt mi nie zajrzy na szybko, pod kompa nie podepnie a akurat się zesrało wtedy jak jest najbardziej potrzebne ;/ a i zdarzało się ze pod odpaleniu rano mocno strzelił dymem albo dopiero po przegazowaniu załapał bo wczesniej nie mogl wskoczyc na obroty. Ale to nie zawsze, można powiedzieć nawet że rzadko. Możliwe ze regenerowana pompa wytrzymała tylko 2 lata? wtryski były czyszczone razem z robota przy pompie. 

Ktoś coś podpowie ze wstępna diagnoza?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A to czemu od razu wiedzielibyśmy co w silniku piszczy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę dopiero w poniedziałek. turbo załączało się od 2300-2500, poniżej sie nie zbierał. Teraz obecnie udało się go odpalić tylko na chwilę, czarny dym i zgasł. Płynu chłodniczego nie ubyło, na oleju nie widzę żadnych zmian, nagaru, stan nie zmalał, wręcz jakby się zwiększył. Teraz po zmroku to niewiele w podciśnieniu zobaczę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednak raczej nie pompa, bo samochód najpierw z samostartu teraz z problemami ale sam odpala. Co ciekawe, nie wiem czy ma to jakis zwiazek z czymkolwiek ale mozna krecic rozrusznikiem ile sie chce a odpala jak się puszcza kluczyk... Wymieniłem na szybko filtr paliwa. No ale nadal nie wkręca sie powyżej 1500obr, pracuje nierówno. Weże podciśnienia wyglądają moze i ok, ale słychać głośno któryś z elektrozaworów, wczesniej tak nie brzęczało. Mam możliwość podmiany na inne sprawne wiec jutro w pierwszej kolejności to sprawdzę i podepnę, chociaż check nadal nie wystąpił. Ktoś ma pomysł co jeszcze?
 

Edit:

Błędy z kompa: 
p1651
07250D
12200A
16300A

Tylko pompa w tym zestawie błędów czy jeszcze jakas inna możliwość jest?

Edited by arkadiuzs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...