Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DANIELLO

Który silnik wybrać

Recommended Posts

Witam powoli przymierzam się do zmiany samochodu z VC na Insignię i chciałbym zapytać o silniki benzynowe na które warto zwrócić uwagę w sensie że auto nie będzie mułowate w nadwoziu typu kombi lub hatchback rozważane silniki to :

1,8 140km

1,6 180km

czy w ogóle tymi silnikami warto zawracać sobie głowę lub może jest jakiś inny godny polecenia auto mniej więcej ma być z rocznika 2009-2010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tych to 1.6 T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

możesz napisać dlaczego? po prostu dlatego ze mocniejszy? 140km może nie dawać rady?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego ,że mocniejszy i generalnie udany silnik choć nie jest najoszczędniejszy.Insignia sporo waży i 140 koni o ile w mieście jeszcze to pojedzie to w trasie będzie wielkim problemem cokolwiek wyprzedzić.Przynajmniej tak myślę ,bo nie miałem kontaktu z 1.8.Ale 1.6 T w Astrze j  nie było demonem prędkości.Dopiero po programie jakoś zaczęło to jeździć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1.6 T w Astrze J ? to ile to miało koni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle samo 180 koni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

no to jak w mniejszej i lżejszej astrze 180km nie było demonem prędkości to co dopiero w Insigni? będzie jeszcze słabiej

Share this post


Link to post
Share on other sites

180 kunia i nie jedzie chyba nie jest tak źle. norbi333 ma mocne auta to może wg niego nie jedzie ale moim zdaniem powinno dawać radę z tym autem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile te silniki mają Nm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1.6 T 230 Nm

1.8  175 Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6T - 180 KM  / max, moment  230 przy 5500 obr/min ( wiertarka ;))

1.8  -140 KM  / max moment 175 przy 3800/ obr/min

ja mam 200/420 i jakoś  nie odczuwam nadmiaru ;) przy tej budzie

kupuj dizla

 

Edited by zubek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja tez swego czasu zastanawiałęm sie na benzyniakiem i niestetey nie ma specjalnego wyboru, 1.6T i 1,8 wedlug mnie troszeczke za slabe poza tym jak porownywalem spalanie pomiedzy 1,6T i 2,0 T to ten drugi nedzie najbardziej senownym wyborem pomiedzy dynamika a spalaniem, 2,8T niestety tutaj nei mam zadnego odnosnika bo w ogole nie brałęm go pod uwage poza tym przy dosc szybko rosnacych cench ubezpieczenia nie brałęm go nawet pod uwage tutaj juz musi sie uzytkownik takiego auta wypowiedziec, jezeli benzyna wedlug mnie 2,0T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mam dizla (kur*a nie chcę już dizla!!!) włożyłem w niego tyle kasy że szok po za tym robię może 15tyś km rocznie głównie do pracy i czasem gdzieś po okolicy to diesel już nie dla mnie jednak szukam benzyny w miarę dynamicznej i wybór padł na Insignie ale może szukać całkiem innego samochodu

Edited by DANIELLO
poprawka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

czyli 2.0 T  350Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli myślisz o LPG to 2.0 też chyba nie będzie dobrym wyborem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

lpg też brałbym być może pod uwagę tylko czy przy moich przebiegach 10-15tyś km rocznie warto zakładać...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Przecież wszystkie 2.0T są zagazowane i nikt nie ma z nimi problemów wiec czemu mówisz ze nie będzie dobrym pomysłem ?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 chyba jest na bezpośrednim wtrysku i tu lpg mniej opłacalne. W takim razie chyba tylko te 1.6 zostaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

piszemy o A20NHT albo A20NFT a nie Z20NET

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt nie doczytałem ze tam siedzi inny silnik ale to tylko zwiększa koszt instalacji gazu i przy przebiegu 10-15tys średnio możne się to opłacać bo koszt instalki zwiększy do do 5-6tys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam trochę wypaczone spojrzenie ,bo żony Insignia ma 308 koni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zamiast tego celowałbym w 2.8 T. Pewnie jeszcze trochę więcej spali ,ale całkiem inna kultura pracy silnika.i V6.

Sam powoli rozglądam się za poliftową 2.0 T ,ale tylko dlatego ,że 2.8 T było już tylko w OPC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

szczerze to do mojego stylu jazdy i przebiegach o jakich pisałem chyba wystarczy mi te 180km

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie dobry silnik i całkiem przyjemny. I nie jest za głośny

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie dobry silnik i całkiem przyjemny. I nie jest za głośny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...