Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

DANIELLO

Który silnik wybrać

Polecane posty

Witam powoli przymierzam się do zmiany samochodu z VC na Insignię i chciałbym zapytać o silniki benzynowe na które warto zwrócić uwagę w sensie że auto nie będzie mułowate w nadwoziu typu kombi lub hatchback rozważane silniki to :

1,8 140km

1,6 180km

czy w ogóle tymi silnikami warto zawracać sobie głowę lub może jest jakiś inny godny polecenia auto mniej więcej ma być z rocznika 2009-2010

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tych to 1.6 T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

możesz napisać dlaczego? po prostu dlatego ze mocniejszy? 140km może nie dawać rady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ,że mocniejszy i generalnie udany silnik choć nie jest najoszczędniejszy.Insignia sporo waży i 140 koni o ile w mieście jeszcze to pojedzie to w trasie będzie wielkim problemem cokolwiek wyprzedzić.Przynajmniej tak myślę ,bo nie miałem kontaktu z 1.8.Ale 1.6 T w Astrze j  nie było demonem prędkości.Dopiero po programie jakoś zaczęło to jeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

1.6 T w Astrze J ? to ile to miało koni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tyle samo 180 koni. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no to jak w mniejszej i lżejszej astrze 180km nie było demonem prędkości to co dopiero w Insigni? będzie jeszcze słabiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

180 kunia i nie jedzie chyba nie jest tak źle. norbi333 ma mocne auta to może wg niego nie jedzie ale moim zdaniem powinno dawać radę z tym autem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile te silniki mają Nm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

1.6 T 230 Nm

1.8  175 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.6T - 180 KM  / max, moment  230 przy 5500 obr/min ( wiertarka ;))

1.8  -140 KM  / max moment 175 przy 3800/ obr/min

ja mam 200/420 i jakoś  nie odczuwam nadmiaru ;) przy tej budzie

kupuj dizla

 

Edytowano przez zubek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tez swego czasu zastanawiałęm sie na benzyniakiem i niestetey nie ma specjalnego wyboru, 1.6T i 1,8 wedlug mnie troszeczke za slabe poza tym jak porownywalem spalanie pomiedzy 1,6T i 2,0 T to ten drugi nedzie najbardziej senownym wyborem pomiedzy dynamika a spalaniem, 2,8T niestety tutaj nei mam zadnego odnosnika bo w ogole nie brałęm go pod uwage poza tym przy dosc szybko rosnacych cench ubezpieczenia nie brałęm go nawet pod uwage tutaj juz musi sie uzytkownik takiego auta wypowiedziec, jezeli benzyna wedlug mnie 2,0T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mam dizla (kur*a nie chcę już dizla!!!) włożyłem w niego tyle kasy że szok po za tym robię może 15tyś km rocznie głównie do pracy i czasem gdzieś po okolicy to diesel już nie dla mnie jednak szukam benzyny w miarę dynamicznej i wybór padł na Insignie ale może szukać całkiem innego samochodu

Edytowano przez DANIELLO
poprawka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli 2.0 T  350Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli myślisz o LPG to 2.0 też chyba nie będzie dobrym wyborem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

lpg też brałbym być może pod uwagę tylko czy przy moich przebiegach 10-15tyś km rocznie warto zakładać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przecież wszystkie 2.0T są zagazowane i nikt nie ma z nimi problemów wiec czemu mówisz ze nie będzie dobrym pomysłem ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.0 chyba jest na bezpośrednim wtrysku i tu lpg mniej opłacalne. W takim razie chyba tylko te 1.6 zostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

piszemy o A20NHT albo A20NFT a nie Z20NET

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt nie doczytałem ze tam siedzi inny silnik ale to tylko zwiększa koszt instalacji gazu i przy przebiegu 10-15tys średnio możne się to opłacać bo koszt instalki zwiększy do do 5-6tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam trochę wypaczone spojrzenie ,bo żony Insignia ma 308 koni .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zamiast tego celowałbym w 2.8 T. Pewnie jeszcze trochę więcej spali ,ale całkiem inna kultura pracy silnika.i V6.

Sam powoli rozglądam się za poliftową 2.0 T ,ale tylko dlatego ,że 2.8 T było już tylko w OPC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

szczerze to do mojego stylu jazdy i przebiegach o jakich pisałem chyba wystarczy mi te 180km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie dobry silnik i całkiem przyjemny. I nie jest za głośny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie dobry silnik i całkiem przyjemny. I nie jest za głośny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×