Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cypress

Dlaczego nie warto uzywać wryskiwaczy gazowych Valtek

Polecane posty

W Polsce jest ogromy fanklub miłośników wtryskiwaczy gazowych Valtek czerwone.
Ludzie uważają że to idealne rozwiązanie do każdej instalacji gazowej. Grunt że montaż instalacji gazowej zrobiony. Samochód na gazie zapalił.

Mało kto zdaje sobie sprawę jak kończy się ekstremalne oszczędzanie na jakości instalacji gazowej. Najlepsze jest to że często wtryski Valtek można zobaczyć w bardzo drogich samochodach z silnikami V6 czy V8.

Ostatnio dotykałem ekonomiczną instalację gazową włożoną do silnika V6. Właściciel nie dopuszczał myśli że wtryski Valtek w jego bolidzie mogą robić problemy. Nawet nie przeszkadzało mu, że ze starości kompletnie pordzewiały.

Napisałem na blogu duży artykuł pokazujący ile warta jest instalacja lpg z wtryskami Valtek. Jest trochę zdjęć, wykres z regulacji i dużo dokładnego opisu.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Valtek to dziadostwo, sam mi gazownik odradzał po moich OMVL, które już były padaczką. Aktualnie mam Barracudy i czuć przy nich moc taką jak na benzynie. To wreszcie wtryskiwacz a nie zaworek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja tam na czerwone Valteki nie narzekałem. W złotym ich okresie zamontowane były w mojej byłej VB 1,6. Instalator przed zamontowaniem instalacji kalibrował je na takim urządzeniu z zegarami (nie wiem jak to sie nazywa). Mówił, że nowe fabryczne mają rozjazdy i trzeba je właśnie kalibrować. Przelatałem na nich 130 000km zmiana filtrów co 10kkm. Po tym przebiegu zaczęła się nierówna praca silnika na jałowych i szarpania podczas przejścia z przyśpieszania do hamowania silnikiem i odwrotnie. Zmieniłem na regfasty i latały do końca jak na początku Valteki czerwone. Obecnie w VC mam drugi zestaw białych MED bo pierwsza listwa się pokleiła i na zimno nie pracowała. Po przebiegu zaledwie 70kkm. Filtry wymieniane z tą samą częstotliwością jak przy valtekach. Tyle że w VB montowałem bibułę a w VC Poliester.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co z tego że kalibrował, jeśli po kilku tysiącach znów będą rozjechane. Nie wiem tylko czy napisałeś 130 zamiast 30 kkm czy jesteś takim szczęściarzem. Na regi natomiast nie dam powiedzieć złego słowa. W mojej byłej gałce mają nalatane ponad 100kkm bez rozbierania. O barracudach nie będę pisał bo kto ma ten wie jak to działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli były rozjazdy to nie zauważyłem. x16xel nie jest wymagającym silnikiem więc było ok. Tak przejechałem 130 000km na valtekach czerwonych. Obecnie bym ich nie montował ani brał pod uwagę. Jest na rynku duży wybór porządnych i niedrogich wtryskiwaczy. Nie ma co sobie zawracać głowy tymi elektrozaworami :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Specem nie jestem ale wlasnie wrocilem od takiego. Zgadalo sie o wtryskiwaczach i ich wytrzymalosci, tez padlo haslo Valtek - "max wytrzymuja 60tys, dlatego my takich nie montujemy". 

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że nie tyle wytrzymują co da się jeszcze na nich jechać. U mnie było 30 i to z wielkimi kombinacjami

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

potwierdzam,w poprzednim aucie astra g 1.6 z16se,na czerwonych valtekach zrobiłem 120 tyś.km. zmieniałem tylko filtry.Teraz w vetrze c gts 1.8 tez je mam i zero problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mało wymagających silnikach VB 1.6/1.8/2.0  VC 1.8 Valteki potrafią jezdzić i jezdzić. Sam w pierwszej VC 1.8 zrobiłem 70 tysięcy, potem wymiana za 100 zł i auto jezdzi już 3 rok u kolegi. Znam ludzi którzy zrobili po 100 tysięcy. Oczywiście w 2.0T były HANY ale wiadomo dlaczego.

Więc nie marudzcie, bo połowa którzy odradzają nigdy ich nie mieli. Tyle z mojej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem, więc wiem co piszę. Nawet nowe valdki chodziły znacznie gorzej niż regi. Później było tylko gorzej. Wszystko zależy co kto wymaga. Dla jednego poszarpywanie i nadmierne spalanie przeszkadza a dla drugiego będzie dobrze jeśli nawet zgaśnie, ale da się jeszcze odpalić, a to że świeci się check to przecież normalne na gazie

 

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam kehiny instalacja 10 lat 130 tys przebiegu zero awarii gazownik mi powiedział że nigdy mu się nie zdażyło żeby kehin zawiódł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...