Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DAREK_BIALY

Brak ładowania po odpaleniu

Recommended Posts

Witam szukałem wszędzie ale nie znalazłem odpowiedzi.Mam problem z ładowaniem  zaraz po odpaleniu ładowanie  jest na poziomie 11.9 i utrzymuje sie tak przez jakieś 2 może 3 minuty. Potem wskakuje normalnie 14.2 i tak się utrzymuje. Czasami podczas ruszania i skrętu kierownicą zauważyłem że światła mrugają a napięcie w menu spada na ułamek sekundy poniżej 13 V. Alternator regenerowany  pół roku temu żadna kontrolka się  nie świeci. Z góry dziękuję za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Zobacz tutaj. Też walczę

Edited by Pyrkonte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pół roku temu było wszystko wymieniane i wtedy też były skoki napięcia bo wspomaganie potrafi pochłonąć nawet 40 A .zaraz po zregenerowaniu podczas odpalania w menu pokazywało spadek napięcia do 11 V ale zaraz się podnosiło do 14.2 trwało to może z 10 sekund a teraz zauważyłem, że dopiero jak po jakimś czasie dodam gazu powyżej 200 tyś to pomału wzrasta. Wczoraj po odpaleniu obroty wzrosły do 1100 i zapaliła się kontrolka z akumulatorem.po 2 minutach wzrosło napiecie do 14.2 ale kontrolka nie zgasła. Podpiołem op-coma i wyskoczył błąd P0621 czyli wadliwe działanie lampki kontrolnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To nie znaczy że nie mało się zepsuć  ponownie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie co jest odpowiedzialne za wzbudzenie alternatora regulator napięcia czy mały kabelek który idzie do d+ i czy na nim na zapłonie musi być jakies napięcie bo u mnie na tym cienkim przewodzie nic nie pokazuje chyba że dopiero jak już zacznie pracować alternator 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Alternatora.

Wymień regulator napięcia.

Najtańsze rozwiązanie i najprostsze.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A nie diody wzbudzające 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Najtańsze???

To nie do końca.

W tej cenie kupisz sprawny alternator z regulatorem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Używany, w którym nie wiadomo co jest. Może pochodzi miesiąc a może rok. Kolega pół roku temu naprawial już to więc jeżeli moje przypuszczenia są prawidłowe to widać nie ma stu procentowej gwarancji

Zawsze można oddać do naprawy / regeneracji 100 - 200 złotych w zależności od awarii

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najczęściej padają Regulatory napięcia. Tylko to mam do przekazania, a oczywiście jest możliwość że wina leży gdzieś indziej

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Czy wiesz co obejmuje regeneracja alternatora, może stwierdzili że regulator jest sprawny i zostawili stary.

Pozdrawiam

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wymienili właśnie regulator i układ prostowniczy. Własnie wróciłem z garażu posprawdzałem masy i kable przy alternatorze wydaje się ok. Jak teraz odpalałem to znowu po 10 sek zaczynał normalnie ładować i trzyma 14.2 jedynie przy skrecie kierownicy spada do 13.4-13.6 i po sekundzie wraca do 14.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A sprawdzałeś co się dzieje na postoju jak włączysz wszystkie możliwe obciązenia? Światła, drogowe, przeciwmgłowe, grzanie tyłków, szyb, radio, nawiew max?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Please login or register to see this image.

/monthly_2017_01/20170114_143342.jpg.e09d971d6849ba0cde2b361556417659.jpg" />zaraz po odpaleniu

20170114_143355.jpgjak już zacznie ładować to mam 14.1

20170114_143442.jpgpo włączeniu wszystkiego co się da ma 13.1chociaż na początku na światłach klimie  nawiewne na Max i grzania  tylnej szyby wracał do 14 v dopiero po włączeniu halogenow i przeciwmgielnego spadł do 13.1.

20170114_143514.jpga tyle ma jak silnik ma 1500 obrotów oczywiście na wszystkim co sie da łącznie z halogenami i przeciwmgielnym.

Edited by DAREK_BIALY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem masz za duże spadki ładowania, coś słabo naprawili tego altka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poczatku bylo ok od jakiegoś  czasu sie tak dzieje.wyglada jakby się  nie wzbudzał albo robil to pomalu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozwiązałeś problem z tym ładowaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkowicie nie rozwiązałem problemu. Wymontowałem alternator i okazało się że jeden pierścień slizgowy był zabrudzony i szczotka nie miała dobrego styku.Przeczyściłem go i zaczyna ładować o wiele szybciej. Jak ruszę autem to napiecie wzrasta do 14.2 w ciągu jakiś 30 sekund ale dalej martwi mnie to że odrazu nie chce ładować.Jak narazie nic wiecej nie robie zobaczymy co dalej będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki za odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zmierz napięcie na akumulatorze, może to komputer przełamuje wskazania....

 

wysłane z Nokii 3210

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...