Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

DAREK_BIALY

Brak ładowania po odpaleniu

Polecane posty

Witam szukałem wszędzie ale nie znalazłem odpowiedzi.Mam problem z ładowaniem  zaraz po odpaleniu ładowanie  jest na poziomie 11.9 i utrzymuje sie tak przez jakieś 2 może 3 minuty. Potem wskakuje normalnie 14.2 i tak się utrzymuje. Czasami podczas ruszania i skrętu kierownicą zauważyłem że światła mrugają a napięcie w menu spada na ułamek sekundy poniżej 13 V. Alternator regenerowany  pół roku temu żadna kontrolka się  nie świeci. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Zobacz tutaj. Też walczę

Edytowano przez Pyrkonte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pół roku temu było wszystko wymieniane i wtedy też były skoki napięcia bo wspomaganie potrafi pochłonąć nawet 40 A .zaraz po zregenerowaniu podczas odpalania w menu pokazywało spadek napięcia do 11 V ale zaraz się podnosiło do 14.2 trwało to może z 10 sekund a teraz zauważyłem, że dopiero jak po jakimś czasie dodam gazu powyżej 200 tyś to pomału wzrasta. Wczoraj po odpaleniu obroty wzrosły do 1100 i zapaliła się kontrolka z akumulatorem.po 2 minutach wzrosło napiecie do 14.2 ale kontrolka nie zgasła. Podpiołem op-coma i wyskoczył błąd P0621 czyli wadliwe działanie lampki kontrolnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To nie znaczy że nie mało się zepsuć  ponownie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co jest odpowiedzialne za wzbudzenie alternatora regulator napięcia czy mały kabelek który idzie do d+ i czy na nim na zapłonie musi być jakies napięcie bo u mnie na tym cienkim przewodzie nic nie pokazuje chyba że dopiero jak już zacznie pracować alternator 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Alternatora.

Wymień regulator napięcia.

Najtańsze rozwiązanie i najprostsze.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A nie diody wzbudzające 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Najtańsze???

To nie do końca.

W tej cenie kupisz sprawny alternator z regulatorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Używany, w którym nie wiadomo co jest. Może pochodzi miesiąc a może rok. Kolega pół roku temu naprawial już to więc jeżeli moje przypuszczenia są prawidłowe to widać nie ma stu procentowej gwarancji

Zawsze można oddać do naprawy / regeneracji 100 - 200 złotych w zależności od awarii

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najczęściej padają Regulatory napięcia. Tylko to mam do przekazania, a oczywiście jest możliwość że wina leży gdzieś indziej

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czy wiesz co obejmuje regeneracja alternatora, może stwierdzili że regulator jest sprawny i zostawili stary.

Pozdrawiam

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wymienili właśnie regulator i układ prostowniczy. Własnie wróciłem z garażu posprawdzałem masy i kable przy alternatorze wydaje się ok. Jak teraz odpalałem to znowu po 10 sek zaczynał normalnie ładować i trzyma 14.2 jedynie przy skrecie kierownicy spada do 13.4-13.6 i po sekundzie wraca do 14.2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A sprawdzałeś co się dzieje na postoju jak włączysz wszystkie możliwe obciązenia? Światła, drogowe, przeciwmgłowe, grzanie tyłków, szyb, radio, nawiew max?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/monthly_2017_01/20170114_143342.jpg.e09d971d6849ba0cde2b361556417659.jpg" />zaraz po odpaleniu

20170114_143355.jpgjak już zacznie ładować to mam 14.1

20170114_143442.jpgpo włączeniu wszystkiego co się da ma 13.1chociaż na początku na światłach klimie  nawiewne na Max i grzania  tylnej szyby wracał do 14 v dopiero po włączeniu halogenow i przeciwmgielnego spadł do 13.1.

20170114_143514.jpga tyle ma jak silnik ma 1500 obrotów oczywiście na wszystkim co sie da łącznie z halogenami i przeciwmgielnym.

Edytowano przez DAREK_BIALY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem masz za duże spadki ładowania, coś słabo naprawili tego altka !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku bylo ok od jakiegoś  czasu sie tak dzieje.wyglada jakby się  nie wzbudzał albo robil to pomalu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozwiązałeś problem z tym ładowaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie nie rozwiązałem problemu. Wymontowałem alternator i okazało się że jeden pierścień slizgowy był zabrudzony i szczotka nie miała dobrego styku.Przeczyściłem go i zaczyna ładować o wiele szybciej. Jak ruszę autem to napiecie wzrasta do 14.2 w ciągu jakiś 30 sekund ale dalej martwi mnie to że odrazu nie chce ładować.Jak narazie nic wiecej nie robie zobaczymy co dalej będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zmierz napięcie na akumulatorze, może to komputer przełamuje wskazania....

 

wysłane z Nokii 3210

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...