Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rob2ak

ABS ,TC i Check- od czego zacząć/ pomoc w diagnozie.

Polecane posty

Witam wszystkich Forumowiczów,

 

Jestem posiadaczem Vectry C 2008 z20net od niedawna i przy ostatnich mrozach zaczęło świecić się kontrolki TC i ABS oraz tydzień później "auto z kluczem". Podjechałem do mechanika z czytać błędy i wyskoczyło:

p2138-Czujnik położenia pedału gazu 1/2

C0040- obwód czujnika prędkości przedni prawy

Dodam ,że błędy wyskakują na zimnym silniku. Gdy po przejechaniu ok~5km wyłączę i załączę zapłon błędy Abs i Tc znikają, a kontrola trakcji i abs działają aż do momentu zostawienia auta do "wystygnięcia".  CHECK też gaśnie po ponownym uruchomieniu ale w trakcie dalszej jazdy się zapala ,a auto jest zmulone szczególnie na pierwszym i drugim biegu. Zauważyłem także że tempomat nie działa. Pytanie:

1.  od czego zacząć sprawdzanie auta?

2. Czy jest to normalny objaw(zmulenie) przy tego typu usterce?

3. Jeśli nie opanuje tego osobiście jakie koszta plus minus mnie czekają i czy (tak powiedział mechanik) czeka mnie wymiana pedału gazu wraz z czujnikami  czysą one do kupienia osobno/ to samo tyczy się czujnika Abs czy jest do kupienia osobno czy z całą piastą?

 

Pozdrawiam i z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi autko zaczyna świrować (ikona auta z kluczem) jak ma niskie napięcie na aku (11,9-12,0V). Jak jest podładowany, czyli tuż po jeździe to przy ponownym zapłonie jest wszystko ok. Ale może to też wynikać z psującego się modułu cim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam rozwiązałeś swój problem ???? ja mam podobne objawy i prawdopodobnie mam uszkodzony ECU

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×