Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Anuradis

Problem

Polecane posty

Cześć Oplowicze !

Opiszę swoją dzisiejszą przygodę z moją niezawodną jak do tej pory Viki, mianowicie..

Wracałem z rozmowy o pracę (50km w jedną stronę) i w połowie tej drogi zaczęły się problemy. Silnik zaczął szarpać i późno reagował na pedał gazu. Na wyższych biegach (od trzeciego biegu) jeszcze jakoś jechała. Na drugim biegu praktycznie nie reagowała na naciśnięcie pedału gazu. Jakoś udało mi się dojechać pod sam dom. Jednak na 500 m przed miejscem zamieszkania kończy się asfalt i musiałem zredukować do jedynki, silnik się zadławił i zgasł i już nie mogę go odpalić. Silnik kręci, w trasie nic mi nie dymiło. Dodam, że w nocy w moim regionie było -19st, jednak Viki stoi w garażu i tam było coś koło -3st. W miejscu, w którym odbywała się rozmowa postała na dworze w temperaturze około -7,-8 stopni.

Filtr paliwa? Pompa paliwowa? Trefna ropa?
Każda podpowiedź się liczy..
:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy były jakieś błędy znaczy czy świeciła się kontrolka check.

Zacznij od sprawdzenia filtru paliwa żebyś nie miał np tak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/9maCuB4.jpg&key=638b807d480978679d688de088830d335246f26c3af95c77ac2ce18eadbafe7d" class="ipsImage" alt="9maCuB4.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pierwszą odpowiedź :)

Nie, nie świecił się check engine. Jak odkręcę filtr to zapowietrzy mi się układ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie powinien wymieniasz wkład i dolewasz paliwa do pełna i dobrze osadzasz uszczelke szczelnie dokręcasz dekiel odpalasz trzymając obroty tak na 1200obr wachną się obroty ale wrócą i powinno być ok, chyba że nie jest szczelnie dokręcona pokrywka filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Filtr może nie wygląda super ale nie jest zamarznięty.

Próbowałem odpalić bez filtra, niestety dalej to samo - kręci, kręci ale nie odpala..
Ktoś ma jakieś inne pomysły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Sprawdź szczelność wężyków powrotu do pompy one lubią pękać szczególnie te stare + trójniki.

Masz teraz mocno zapowietrzoną pompe i tylko w ten sposób to odpowietrzysz, ale pierwsze szczelność.

Tu czytaj co i jak z odpowietrzeniem pompy ona sama się nie odpowietrzy szczególnie rurki wysokiego ciśnienia.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wężyki są szczelne. Pompa w ogóle nie reaguje na przekręcenie kluczyka w stacyjce.

Tak jakby w ogóle prądu nie dostawała. Pod tylną kanapą jest taka klapka, otworzyłem ją i jest tam taka złączka elektryczna - sprawdziłem tam napięcie i jest bardzo słabe...
Za chwilę postaram się wrzucić zdjęcia, żeby to bardziej zobrazować.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Anuradis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie świeci mi się żadna kontrolka na desce rozdzielczej.
 

Edytowano przez Anuradis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W baku nie ma pompy,pompa paliwowa jest na silniku i ona jest ssąca i ssie paliwo z baku a ta wtyczka to jest do pomiaru ilości paliwa w baku.

Co do oświetlenia i podgrzewania tylnej szyby to sprawdź przelotke między tylną klapą a kabiną taka gumowa harmonijka możliwe że w niej popękały kable teraz trza je polutować bo możesz spalić auto jak zewrzesz te plusy do masy i zapalą ci się kable.

Co do palenia to czytaj co ci podałem w linku.

Po twojej wypowiedzi na temat pracy pompy widzę że lepiej oddaj do mechanika będzie bezpieczniej.

Tu jest pompa paliwa VP44.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/Sx1pfLH.jpg&key=5c8b1fee7977a295792e1cc4d9a2936dc39b6aacd772d6967b9127e2baa7012d" class="ipsImage" alt="Sx1pfLH.jpg" />

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Racja - mechanikiem nie jestem.

Czyli jak mam odpowietrzyć pompę? Albo inaczej.. jak podpowiedzieć mechanikowi, żeby to zrobił.

Edytowano przez Anuradis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Możesz go obrazić do tego potrzeba jest dwoje ludzi.

Teraz jeśli filtr paliwa i układ powrotu (przelewy) jest szczelny to musisz odpowietrzyć pompe i rurki wysokiego ciśnienia czyli mechanik popuszcza cztery nakrętki przy trawersach tak co by był wyczuwalny luz tych rurek. Teraz musi się mechanik rozdwoić czyli drugi mechanik lub ten mechanik wsiada za kierownice i kręci rozrusznikiem a drugi mechanik wspomaga plakiem żeby odciążyć rozrusznik i podnieść obroty silnika a jak zacznie lecieć mocno paliwo z pod wszystkich nakrętek to mechanik dokręca trzy nakrętki i znowu kręcisz rozrusznikiem teraz zapali na trzy gary i jak poleci czwartą rurką paliwo to nie gasi tylko mechanik mając klucz w ręce dokręca czwartą dobrze i niech silnik pochodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję.

Jutro będzie nowy filtr i będą próbować, oby odpaliła..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...