Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów. Od kilku godzin jestem posiadaczem konta wiec jak nie trafilem z tematem prosze o przeniesienie go do odpowiedniego działu. 

Od Listopada 2016 jestem posiadaczem Opla Vectry C z silnikiem 1.9 CDTi 120km z wgranym programem na 156Km( wykres z hamowni). Na opelka zdecydowałem sie ze względu na jego pojemność i komfort jazdy. Ogólnie z autka jestem zadowolony lecz jest kilka objawów które budzą we mnie niepokój. Zamierzam wybrać się nim do mechanika ale zanim to zrobię chciałbym usłyszeć od Was drodzy użytkownicy opinii zanim nasłucham się ze do wymiany pol auta :).  Pierwszy problem pojawia sie zaraz po odpaleniu. Auto ciezko kreci a po uruchomieniu bardzo nie rowno pracuje przez jakies 30sekund i pojawia sie przy tym bialy dym z rury wydechowej. Drugi problem jaki wystepuje to nie rowna praca na rozgrzanym  silniku na luzie. Po przeczytaniu kilku forów podejrzewam dwumasa. Przy gaszeniu silnika jest metaliczny dźwięk, po wciśnięciu sprzęgła do polowy czuć drganie na pedale sprzęgła. Trzeci problem jaki zauwazylem od paru dni to zacinanie sie pedału gazu. Nie wiem czy dobrze to ująłem. Gdy przyspieszam auto rwie sie do przodu a po chwili czuc takie szarpniecie i auto nie reaguje na nacisk gazu. (jedzie ze stala predkoscia) problem znika pojawia sie znika i tak w kolko... I czwarty problem a moze tylko obawa to temperatura silnika. Gdy kupiłem auto do przejechania mialem 430 km autko zagrzalo sie w trasie maksymalnie do 85 stopni. Taka temperature osiagało równiez przy jezdzie juz tutaj na miejscu. Jakies tydzien temu wywaliło kontrolke zeby sprawdzic stan plynu chlodniczego. Faktycznie trzeba bylo dolac troszke. Płyn uzupełniony kontrolka zgasla, lecz od tej pory auto grzeje sie do 90 stopni. Chwilowo nawet przekracza 90 i po chwili wraca do 90. Jakie mogą byc przyczyny usterek w mojej Vectrze? Dodam że autko ma wycięty dpf i zamknięty zawór EGR.Pozdrawiam.

Edited by KtomekK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...