Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów. Od kilku godzin jestem posiadaczem konta wiec jak nie trafilem z tematem prosze o przeniesienie go do odpowiedniego działu. 

Od Listopada 2016 jestem posiadaczem Opla Vectry C z silnikiem 1.9 CDTi 120km z wgranym programem na 156Km( wykres z hamowni). Na opelka zdecydowałem sie ze względu na jego pojemność i komfort jazdy. Ogólnie z autka jestem zadowolony lecz jest kilka objawów które budzą we mnie niepokój. Zamierzam wybrać się nim do mechanika ale zanim to zrobię chciałbym usłyszeć od Was drodzy użytkownicy opinii zanim nasłucham się ze do wymiany pol auta :).  Pierwszy problem pojawia sie zaraz po odpaleniu. Auto ciezko kreci a po uruchomieniu bardzo nie rowno pracuje przez jakies 30sekund i pojawia sie przy tym bialy dym z rury wydechowej. Drugi problem jaki wystepuje to nie rowna praca na rozgrzanym  silniku na luzie. Po przeczytaniu kilku forów podejrzewam dwumasa. Przy gaszeniu silnika jest metaliczny dźwięk, po wciśnięciu sprzęgła do polowy czuć drganie na pedale sprzęgła. Trzeci problem jaki zauwazylem od paru dni to zacinanie sie pedału gazu. Nie wiem czy dobrze to ująłem. Gdy przyspieszam auto rwie sie do przodu a po chwili czuc takie szarpniecie i auto nie reaguje na nacisk gazu. (jedzie ze stala predkoscia) problem znika pojawia sie znika i tak w kolko... I czwarty problem a moze tylko obawa to temperatura silnika. Gdy kupiłem auto do przejechania mialem 430 km autko zagrzalo sie w trasie maksymalnie do 85 stopni. Taka temperature osiagało równiez przy jezdzie juz tutaj na miejscu. Jakies tydzien temu wywaliło kontrolke zeby sprawdzic stan plynu chlodniczego. Faktycznie trzeba bylo dolac troszke. Płyn uzupełniony kontrolka zgasla, lecz od tej pory auto grzeje sie do 90 stopni. Chwilowo nawet przekracza 90 i po chwili wraca do 90. Jakie mogą byc przyczyny usterek w mojej Vectrze? Dodam że autko ma wycięty dpf i zamknięty zawór EGR.Pozdrawiam.

Edytowano przez KtomekK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×