Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam wszystkich. 

 

Przebywam zaczerpnąć wiedzy od myślę doświadczonych ludzi :)

 

Otóż posiadam vectre B DI czyli wersja bez intercoolera. Auto do tej pory paliło bez zarzutu aż do czwartku. Jechałem autem i tak jakby delikatnie przydusilo ale ale dalej jazda była normalna. Zajechalem do domu zgasilem i po jakiś 5 godzinach próbowałem odpalić Viki i już nie dała rady. Kręcila krecila i nic. Pomyślałem , że może filter paliwa do wyrzucenia także wyciągnąłem stary filtr paliwa (ku zdziwieniu oka filter był czarny jak z oleju ) i wsadziłem nowy lecz to nie przyniosło rezultatu. Na następny dzień próbowałem z wujkiem odpalić na plaka. Po 10 minutach psikania i kręcenia auto odpaliło lecz strasznie rzucało budą i silnikiem. Tak jakby chodzil na na jednym garze i w dodatku nie reagował na gaz. 

Doszliśmy do wniosku z wujkiem, że swój żywot zakończyła pompa wtryskowa. Jest ktoś w stanie potwierdzić takie objawy ? Ktoś miał podobna sytuację ? 

Szkoda ciągnąć w taką pogodę do mechanika bo mam kawałek a może uda się załatwić jakoś inaczej.

 

Z góry dziękuję za każdą okazała pomoc.

 

Pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnij pod komputer i podaj błędy.

Czarny filtr paliwa to do wymiany uszczelniacze trawersów puszczają olej i zapowietrza pompe i masz problem z odpalaniem, możliwe że puścił podczas mrozów ale tak czy siak masz nie szczelny układ paliwa musisz uszczelnić.

A żeby wykluczyć pompe zrób tak wężyk który idzie z przelewów odłącz od pompy a tam zaślep szczelnie np wężykiem z wkręconą śrubką na końcu,teraz wężyk z przelewów daj do jakiejś butelki plastykowej tam będzie spłyać paliwo z powrotów to wszystko do testów.

Teraz jeśli filtr paliwa jest szczelny to musisz odpowietrzyć pompe i rurki wysokiego ciśnienia czyli popuszczasz cztery nakrętki przy trawersach tak c by był wyczuwalny luz tych rurek. teraz musisz się rozdwoić lub kolega lub ten wujek wsiada za kierownice i kręci rozrusznikiem a ty go wspomagasz plakiem żeby odciążyć rozrusznik i podnieść obroty silnika a jak zacznie lecieć mocno paliwo z pod wszystkich nakrętek to ty dokręcasz trzy i znowu kręci wujek rozrusznikiem teraz zapali na trzy gary i jak poleci czwartą rurką paliwo to nie gasisz tylko mając klucz w ręce dokręcasz czwartą dobrze i niech silnik pochodzi z tą butelką idzie jeździć obserwuj ile masz tam paliwa.Jak wszystko będzie ok to wymieniasz uszczelniacze i układ powrotu przywracasz do orginału ale pomyśl żeby znowu pompy nie zapowietrzyć rzuć okiem na to foto i tak samo zrób zaznaczam że to do testów żeby wykluczyć pompe.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://i.imgur.com/Y6yW3gd.jpg&key=5a7508aff6d4944741458c1c45ba281a3c113635449225260e2c7bb6bf57d91c" class="ipsImage" alt="Y6yW3gd.jpg" />

Dodam że jak filtr czarny to i paliwo też jest czarne można je po tej naprawie wyjeździć i zalać czyste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×