Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam,

właśnie się zarejestrowałem, aby rozkwikłać pewien problem. Przy każdym tankowaniu, nie zależnie od poziomu zbiornika i ilości wlanej benzyny ciężko mi odpala, później jest OK (występuje tylko po zatankowaniu). Próbowałem też bez tankowania odkręcić wlew paliwa, po pewnym czasie zakręciłem i odpaliłem bez problemu. Miał ktoś może taki przypadek i zechcę się podzielić informacjami?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie tankuj wiec i będzie OK ;)

A jak wogole to 2.8 się zbiera?

Edytowano przez weynrob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

;) nie ma to jak dobra rada

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

zerknij tu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, też miałem taki problem zaraz po zakupie z20net i u mnie był winny  ZAWÓR, ZESP., STEROWANIE PAROWANIA PALIWA. Po wymianie wszystko jak ręką odjął. Problem żeby taki zakupić nowy w rozsądnej cenie. Ja kupiłem używkę podmieniłem i na razie odpukać działa.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tankuj na odpalonym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

siwy1538 i bulipandus dali Ci rozwiązanie na tacy :) Wymiana tego zaworu EVAP to 15 minut spędzone w garażu i problem z odpalaniem znika jak ręką odjął.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×