Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
TSD1981

KODY BŁĘDU, CO MOŻĘ BYĆ NIE TAK

Polecane posty

Witam ponownie, z samochodem dalej mam coś nie tak.

Odczytałem sobie kody błędów.

Może ktoś umie mi coś po nich poradzić zanim strace kasę na mechanika?

O to one:

0100 - przepływomierz

0130 - sonda

0335 - czujnik obrotów wału korbowego

0340 czujnik wałka rorrządu

0351 - usterka elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zaplonu cylinder 1 + 4

0352 -     --------------- II ---------------------------                                              2 + 3

Samochód odpala normalnie, nawet w te potęzn mrozy co były, ale:

1. Dusi się dziwnie podczas przyspieszania

2. Gaśnie podczas jazdy, przeważnie a podjazdach pod górkę gdy silnik jest obciążony

3. Gaśnie przy wrzuceniu na luz

4. Czasem gaśnie podczas postoju

5. Podczas postoju obroty nie falują, mają jakie 800 850 obrotów

6. Czym silnik cieplejszy tym gorzej.

7. Czasem rozpędzę się do 50 - 60 km/h i dalej już tak dusi, że masakra.

8. Takie same objawy na benzynie i na gazie

Opel Vectra B 1.8 16V 1996 r. Proszę o pomoc :(

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek bym proponował Ci kolego wymień , a najlepiej podmień jak masz taką możliwość czujnik wałka rozrzadu, wtedy zobaczysz które objawy ustąpiły. 

Skoro masz kody bledow to teraz juz z gorki. 

Wypadanie zaplonow to prawdopodobnie swiece ewentualnie cewka.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuje wymiane czujnika obrotu wału bo jak on złe podaje impulsy to reszta czujników wariuje a jak pisze że im cieplejszy tym gorzej więc stawiam na ten czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...