Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam . Posiadam Vectra c 2003 rok 2.0dti.  Jakiś czas temu ruszając autem ono zgasło i drugi raz sie odpalić nie dało. Padła pompa . Dałem do mechanika który stwierdził że sterownik jest spalony i mechanizm zepsuty . Koszt około 2500. Czy lepiej jest kupić pompę używana z innej Vectry i zgrać wszystko czy regenerować , dużo czytam że nie ma części zamiennych . Proszę o pomoc mam malo czasu . Dziękuję 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jeszcze dodać że mechanik twierdził że koszt naprawy jest od 400 zł do 2500 zł . Zapewniał że duzo nie będzie a wyszło na to co myślałem że powie . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co on tam chce regenerowac jako zwykly mechanik :D. Sterowniki naprawiaja. Mozna kupic uzywana pompe i dac fachowcowi do skopiowania program zeswojego strrownika do sterownika nowego zeby immo zatrybilo.

Edytowano przez patryk-84a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to skontaktuj sie z firma autokrak z krakowa lub wyszukaj podobna gdzies blizej siebie. Napewno doradza co i jak i jakie koszta. Mechanik jak mechanik moze chciec zarobic sobie. Albo wybiera najdrozsza opcje, dla niego najlatwiejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak z używką ale pewnie też można założyć i zaprogramować immo kompem tylko pin dawcy trzeba

 

Edytowano przez matro1234

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukam dobrej używki z jeżdżącego auta . Dzwonilem do Krakowa kilka razy zależało mi na czasie a i tak wyszło jak zawsze . Jeżeli znajdę pompę z takimi samymi nr jak poprzednia to będzie gitara ? mam speca od programowan mowil co musi zrobić itp ale zawsze wolę posłuchać innych . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niby mozna ale slydzalem ze sa jakies problemy bo pompa musi miec wlasnie takie same numery. Moze akurat trafisz taka. A jak nie to mozna skopiowac cos tam i bedzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Techem można wgrać soft do auta. Jaka pompa nie ma znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń do ,Auto Krak z Rzemienia dowiesz się jak to wygląda i poczytaj sobie na ich stronie dużo jest tam info nie tylko o pompach.Byłem u nich i jestem zadowolony:ok:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry fachowiec ze sprzetem przelozy kazda wizualnie identyczna pompe dwuwtyczkowa (byly dwuwtyczkowe z taka “scieta” obudowa sterownika, mozliwe ze to tylko vectra b?). Musisz sie skonsultowac z mechanikiem co potrafi, jaki ma sprzet, bo w gre moga wejsc pompy z astry g i zafiry (do tego poza techem potrzebne dodatkowe zabawki). Ja bym najpierw szukal uzywki na miejscu i nie zalowal paru stow wiecej za lepszy egzemplarz. Przekladka to sporo pracy mechanicznej, wyciaganie jednak niesprawnej pompy to spore koszta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Vectra b nigdy nie miala psg16. Dopiero od 2002r auta dostaly ta pompe. Oznaczenie silnika Y20DTH i Y22DTR. Najlepiej to kupic pompe wylogowana. Wtedy mozna ja zalogowac do auta najzwyklejszym opcomem. Niewylogowana bez kodu to juz trzeba miec sprzet by odczytac kod lub wyczyscic go. W pompie jest ecu wiec wszelkie mapy, ustawienia silnika itp. Z niekazdego auta podejdzie od tak sobie pompa. Bedzie trzeba skopiowac program ze swojej pompy lub techem wgrac odpowiedni pod dany silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ta wycięta to od saaba:D autokrak powie Ci 1000 zł za samo flaschowanie jej pod opla. lepiej kup płaską górę i nie taniej niż 1300 zł ;)  w krakowie, nie w auto kraku mam chłopaczka z aso opla który jest jeszcze bardziej ogarnięty niż zbigniew z autokrak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy w Polsce jest jakiś warsztat, który zajmuję się kompleksową regeneracją pomp VP44 PSG16? Nie tylko reanimacją sterownika, bo ten bez powodu się nie psuje, ale także naprawą części mechanicznej pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Serio chcesz naprawiac ta pompe?

Kup za 3-4tys anglika z 1.9 i zrob swapa. Troche klamotow z anglika odsprzedasz, ze swojego silnika tez i pewnie taniej cie to wyjdzie niz regeneracja pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Taki przeszczep w ogóle jest możliwy? W moim przypadku to trochę więcej zabawy ze względu na automatyczną skrzynie biegów.

Poza tym łatwiej będzie chyba już kupić anglika i zrobić mu przeszczep wnętrza na europejskie korzystając z części z mojego auta...

 

Wydaje mi się, że najlepszą(najszybszą) opcją będzie ewentualna naprawa pompy. Generalnie moje auto pracuje bez zarzutu - nie mam problemów z odpalaniem, ciągnie jak trzeba. Jednak wczoraj po podłączeniu pod kompa wywaliło błąd czujnik położenia wałka krzywkowego - wartość poza zakresem. Po skasowaniu na razie nie wrócił, jednak obawiam się, że może to być początek końca pompy. Poza błędem żadnych innych objawów usterki nie ma...

Edytowano przez lookee86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czujnik ugnił. za niedługo trzeba go bedzie wymienic a tani nie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czujnik w pompie? Czy może czujnik położenia wału? Z tego co wyczytałem ich odczyty są ze sobą bezpośrednio powiązane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli pisze krzywkowy to w pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×