Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wujek Wojtek

brak mocy opel vektra b 2.0 tdi

Recommended Posts

witam  mam problem z moja viki ogolnie to problem zaczol sie w tamtym roku w maju, moja viki nie ma mocy nie chce sie zbierac jak dawniej po podlaczeniu u mechanika wyskoczyl blad  zaworu odciecia paliwa i swiec zarowych, z tym pierwszym moglem cos zamieszac i nazwac po swojemu:) i od maja az do grudnia  moja viki stala bo ja bylem za granica,po powrocie jezdzilem niam tak az to zeszlego tygodnia  bez mocy bo nawet nie mialem czasu popatrzec co tam sie dzieje, i stalo sie  cos jeszcze dziwniejszego bo w mojej viki przy odpaleniu  na zimno zapala sie  check engine  i pali sie przez jakis czas po czym gasnie sam ale przez ten czas silnik pracuje nierowno jak sie nagrzeje pracuje normalnie. od tygodnia viki ma jeszcze wiekszego mula  obroty wchodza jej na 3 tys. z wielkim zalem i nie idzie wyzej. auto nie chce jechac  nie ma sily sie rozpedzic niewielkie wzniesienie sprawia jej problem.  przeplywke zprawdzalem jest ok , cisnienie  niby tez jest ale mam wrazenie ze mnmiejsze niz wczesniej. i ze przewody od podcisnienia maja jakas ciecz w srodku nie sprawdzalem co to za ciecz:)

 

poprosze o szybkie porady co to moze byc i gdzie to znajde z czesciami zamiennymi nie mam problemu bo mam 2 viki kompletna ale z walnieta popa wtryskowa:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw to z czytaj błedy, skoro Ci sie check zapala ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wlasnie oto chodzi ze bym z checia pojechal na badanie kompem ale niestety najpierw musze cos zrobic zeby tam dojechac moja viki:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

po pierwsze to nie tdi tylko dti

po drugie błędy odczytać musisz bo inaczej to wróżenie i wymiana połowy niepotrzebnych rzeczy

 

Pompa VAC puszcze olej do przewodów podciśnienia - stąd też może być muł bo podciśnienie pewnie już za słabe

Check na zimnym i szarpanie to prawdopodobnie problem ze świecami żarowymi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...