Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam,

Zauważyłem, że moje auto dużo pali (wychodzi ponad 20 litrów na 100 w mieście) Dodatkowo, auto dość mocno kopci na biało,nie ma jakiejś wielkiej tragedii, ale wydaje mi się, że kopci troszkę mocniej niż inne auta. W momencie wciśnięcia pedału gazu mocniej z rury wydobywa się czarna chmura (mocniej oznacza ponad 3000 obrotów). Pokazuje mi też błąd sonda lambda poza zakresem, mieszanka za uboga. I teraz pytanie. Objawy podobne do padniętej sondy? Czy nie daj Boże sonda i uszczelka pod głowicą? Naczytałem się tyle tego, że aż strach. A, i jeszcze jedno, silnik mi się nie dogrzewa, mogę zrobić 20 km po mieście, a wskazówka temperatury wody ledwie drgnie. Sprawdzałem węże przed chłodnicą i za nią i wygląda tak jak by był mały obieg (wąż po lewej stronie chłodnicy jest ciepły, a po lewej zimny) ciepły robi się troszkę później.

Na bloku silnika, w miejscu uszczelki widać przecieki (wydaje mi się, że wcześniej ich nie było),na korku jest tak jakby ślad "majonezu" ale dość mały- widać to na zdjęciu. I "poci" mi się zaznaczony waż. Wydaje mi się, że płynu z chłodnicy nie ubywa, oleju też....przynajmniej nie w dużych ilościach. Miał ktoś z Was podobny przypadek? Jaki koszt (orientacyjnie oczywiście) jest wymiany uszczelki pod głowicą. We wtorek auto jedzie na warsztat i aż boję się pomyśleć jaka kwota naprawy może być.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem u mechanika. 1 diagnoza jest taka. Termostat do wymiany. 2 diagnoza, walnięta przepustnica. Pytanie moje czy owa przepustnica ma jakiś czujnik, który się wymienia? Czy trzeba wymienić ją całą? Nowa pewnie trochę kosztuj (orientuje się może ktoś z Was ile?) Opłaca się montować używkę? Używki u mnie na szrocie stoją coś koło 100. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halllo, żyje ktoś na tym forum?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...