Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam,

Zauważyłem, że moje auto dużo pali (wychodzi ponad 20 litrów na 100 w mieście) Dodatkowo, auto dość mocno kopci na biało,nie ma jakiejś wielkiej tragedii, ale wydaje mi się, że kopci troszkę mocniej niż inne auta. W momencie wciśnięcia pedału gazu mocniej z rury wydobywa się czarna chmura (mocniej oznacza ponad 3000 obrotów). Pokazuje mi też błąd sonda lambda poza zakresem, mieszanka za uboga. I teraz pytanie. Objawy podobne do padniętej sondy? Czy nie daj Boże sonda i uszczelka pod głowicą? Naczytałem się tyle tego, że aż strach. A, i jeszcze jedno, silnik mi się nie dogrzewa, mogę zrobić 20 km po mieście, a wskazówka temperatury wody ledwie drgnie. Sprawdzałem węże przed chłodnicą i za nią i wygląda tak jak by był mały obieg (wąż po lewej stronie chłodnicy jest ciepły, a po lewej zimny) ciepły robi się troszkę później.

Na bloku silnika, w miejscu uszczelki widać przecieki (wydaje mi się, że wcześniej ich nie było),na korku jest tak jakby ślad "majonezu" ale dość mały- widać to na zdjęciu. I "poci" mi się zaznaczony waż. Wydaje mi się, że płynu z chłodnicy nie ubywa, oleju też....przynajmniej nie w dużych ilościach. Miał ktoś z Was podobny przypadek? Jaki koszt (orientacyjnie oczywiście) jest wymiany uszczelki pod głowicą. We wtorek auto jedzie na warsztat i aż boję się pomyśleć jaka kwota naprawy może być.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika. 1 diagnoza jest taka. Termostat do wymiany. 2 diagnoza, walnięta przepustnica. Pytanie moje czy owa przepustnica ma jakiś czujnik, który się wymienia? Czy trzeba wymienić ją całą? Nowa pewnie trochę kosztuj (orientuje się może ktoś z Was ile?) Opłaca się montować używkę? Używki u mnie na szrocie stoją coś koło 100. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Halllo, żyje ktoś na tym forum?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×