Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Misiek 3.2V6

Podwyzszone obroty biegu jalowego 3.2 V6

Polecane posty

Witam.

Moim problemem sa podwyzszone obroty na biegu jalowym. Podczas jazdy wszystko jest ok ale na postoju czasami wchodzi na wyzsze obroty ponad 1000obr/min. Po dodaniu gazu nie zawsze ale obroty zchodza i jest okej. 

Macie jakies pomysły? 

Z gory dzieki i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mamy

Masz LPG?

Te obroty rosną, falują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, LPG jest ale na benzynie jest to samo. Obroty podskocza do 1200 i stoja tak jakby chodzil na ssaniu. 

Edytowano przez Misiek 3.2V6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze uwalony czujnik temperatury? Przez to moglby podnosic obroty. Silnik krokowy do czyszczenia jesli taki tu wystepuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie ma, chyba ze zle mysle. Wydaje mi sie ze to bedzie cos z przepustnica ze sie gdzies podwiesza. Wystarczy ze dodam gwaltownie gazu na luzie i spada do 650obr i tak sie utrzymuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na początek odłącz lpg i pojeździj trochę na PB, możne mapy paliwowe sie rozjechały.

dodatkowo czy ten wzrost obrotów nie pojawiła sie przy okazji niskich temperatur na zewnątrz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobie tak jak mowisz pojezdze troche na benzynie i zobacze ale chyba nie zaszkodzi przeczyscic przepustnic?

No fakt zauważyłem to przy niskich temperaturach na zewnatrz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie zaszkodzi przeczyścić przepustnice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro zamierzam wyczyscic przepustnice i zobaczymy czy sie poprawi. Mam cicha nadzieje ze ten zabieg cos pomoze.

Dam znac czy sie udało. Jak nie to bede szukał dalej. 

A tak przy okazji czym najlepiej wyczyscic? Zmywcze uniwersalne beda dobre? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak wystarczy benzyna ekstrakcyjna. Nie zapomnij odlaczyc aku przed wyjeciem przepustnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli u Ciebie przepustnica adaptuje sie automatycznie to pozniej odpal silnik niech pochodzi ze 3min i przejedz sie 3km utrzymujac obroty ~2500obr/min. Napisz czy pomoglo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jasne. Napewno dam znac. 

A co jesli sie nie adaptuje automatycznie jak ja potem zestroic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Juz po robicie. Przepustnica byla troche zanieczyszczona juz wyglada prawie jak nowa. Ta mala dziurka byla zatkana. No ale niestety, problem pozostal dalej... Odłączyłem aku na noc i jutro sproboje ja jakos zestroic ale watpie w to ze cos to pomoze... Zastanawiam sie nad czujnikiem temp. płynu ale nie wiem czy sa dwa jeden na wskaznik i drugi do kompa czy jest jeden? Sorry za głupie pytania ale wczesniej miałem łatwiejsza konstrukcje motoru;D Zaczyna mi brakowac pomyslow juz... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy faluja Ci obroty? Czy po prostu zatrzymujesz sie i trzyma rowno te 1200? Niech napisze ktos czy w tym motorze jest silnik krokowy. W Fiescie u nas jest podobnie i musze wyczyscic krokowca bo przywiesza obroty wlasnie w identyczny sposob.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie faluja oborty. Zatrzyma sie na 1200 i tak zostaje. Strasznie mnie to wkurza. Wydaje mi sie ze nie ma krokowca bo przepustnica jest elektroniczna chyb ze jestem w wielkim bledzie. Juz myslalem ze to wina LPG ale na benzynie jest to samo.

Edytowano przez Misiek 3.2V6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak ale sa przypadki, ze przez rozregulowany gaz swiruje ECU. Musialbys odpiac aku na 2min, wylaczyc przelaczanie na gaz i jezdzic na samej PB. To powinno wrocic do normy - jesli to wina gazu. Tez mi sie wydaje ze go moze nie byc. Przepustnice adaptuje sie opcomem. 

Moze jakis waz od podcisnienia byc tez nieszczelny ale wydaje mi sie ze wtedy falowalby. Dodatkowo mozesz przeczyscic przeplywomierz. Kazda odpieta wtyczke polecam psiknac kontakt sprayem.

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sproboje zrobic tak ja mowisz. No chyba ze faktycznie jest walniety czujnik temperatury i podaje mu bledne wartosci... Szukałem tego czujnika ale nie mam pojecie gdzie on jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wspomnialem jeszcze ze jest to automat i jak jest na D to wszystko gra ale moze przez to ze skrzynia go przydusza troche.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czujnik jednak podaje dobre wartosci caly czas jezdzilem z podpietym komputerem i pokazuje normalna taperature. Przeplywke wyczyscilem i dalej to samo. Jedynie co to zastanawia mnie wartosci przepustnicy. Pokazuje w momecie zawieszonych obrotow 2% uchylenia przepustnicy. Wiec moze to byc to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Usterka zlokalizowana. Drobnostka a tak irytowala.

Mianowicie wezyk od podcisnienia pod przepustnica mial luzy i sie zeslizgiwal z krucća. Po wymianie objawy ustapily.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to super :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie.... Radosc byla przedwczesna... Objawy powrocily... Ale jest jeden plus wiem co to wywoluje. Jest to zawor odpowietrzenia baku. Jak wejdzie na obroty a scisne waz za to odpowiedzialny to obtroty sie stabilizuja jak go puszcze zaczyna swirowac,odkrecilem dzis korek wlewu paliwa i sychac syczenie z baku jak jest na obrotach. Czytalem ze ten zaworek otwiera sie jak silnik dostanie temperatury. Jak myslicie jest to wina tego zaworka ze sie zawiesza czy lapie gdzies nieszczelnosc? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaworek może się zawiesić. Jeśli nawet miałaby być nieszczelność za nim to i tak po jego zamknięciu by jej nie było. Opcomem można wysterować jego działanie, więc można sprawdzić czy działa. Wystarczy nawet w niego dmuchnąć. Na zgaszonym silniku nie powinien puszczać powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie zaczyna swirowac  w momecie otwarcia zaworka jak jest zamkniety to wszystko dziala jak nalezy. Wchodzi na obroty dam mu gazu pod 4tys obrotow i wraca do normy. I znow normalnie pochodzi przejade kawalek i znow to samo... Brak mi juz pomyslow...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×