Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Majkel93

Nadkole "natykorozyjne" na tył

Polecane posty

Panowie montował ktoś może w VC GTS pełne nadkola z tyłu? dokładnie coś takiego:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://d.allegroimg.com/original/010ae9/e666086d4c72b6ddf0a69d9a4e1d&key=ca11b3d67e90abe6561addd3831d6cb9dcc59344510f87b0415921982a586667" />

 

Edytowano przez Majkel93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wątpię by ktoś to montował ale jeżeli chcesz to zamontować to najpierw dokładnie umyj nadkola za pomocą preparatu tar&glue oraz słabo rozcieńczonego APC i zabezpiecz nadkole od wewnątrz Hi-Temp wax pro, by nie było problemu, że coś tam zostanie i będzie gniło pod tym nadkolem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomysł jest taki aby wszystko wymyć, wyczyścić, pomalować barankiem i dopiero założyć nadkole wzmocnione mata bitumiczną bądź butylową. Tylko czy to ma sens ? ruda mi nadkoli nie chrupie ale uderzenia kamieni o nadkola trochę mnie denerwują i chciałem jakoś to zlikwidować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serio chcesz auto zalewać asfaltem? Podałem Ci nowocześniejszy preparat zastępujący baranka, dodatkowo nie ma obawy, że coś się pod niego dostanie i będzie gnić a Ty nie będziesz tego widział.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój to nie polonez żeby takie rzemiosło zakładać. Zabezpiecz jak UCash pisze i będzie OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co to za druciarsto? W VC / Signum z tyłu fabrycznie jest tylko częściowe nadkole (z tyłu). :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie druciarstwo? :P wiele aut klasy wyższej ma to w standardzie i myślę że w Oplu też być powinno...

Tak btw to był tylko luźny pomysł, ale coś czuje że założenie czegoś takiego to mnie tu skarcicie :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy Opel to "auto klasy wyższej"? :huh: Chyba coś ci się pomyliło. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To już nie można nic poprawiać w aucie bo to tylko opel?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W astrach f czy vectrach b takie nadkola powinny byc fabrycznie. Tylne blotniki po kilku latach wygladaly by duzo lepiej :D. Vectry C pomimo tych kilkunastu lat naszczescie przechodza prube czasu w miare dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

NIe powiedziałem że Opel to auto klasy wyższej tylko chodziło mi ogólnie o samochody klasy wyższej niż VC / Signum i w sumie też nie tylko klasy wyższej ale i niższej mają pełne nadkola z tyłu... nawet w Leonie I / Toledo II jest takie coś standardowo

Edytowano przez Majkel93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeśli chodzi o poprawianie fabryki - według mnie to sporny temat. Jak by to nie było - a auto zaprojektowane w całości jest w pewnym sensie harmoniczne. Wszystko ma swój sens. <_<

Poza tym pokaż mi przykłady poprawek które są oczywiste. :mysli:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za poprawka dokladajac prawy wklad lusterka fotochrom. Fabryka to zrypala. Co z tego ze lewe lusterko mnie nie oslepia jak oslepia mnie prawe :D. Nieraz fabryke trzeba poprawic pod siebie jesli chce sie troche autem pojezdzic. Samochody nie sa produkowane po to by jezdzic nimi po 20lat ale polskie warunki czesto do tego zmuszaja i trzeba sie jakos zabezpieczyc. Lepiej wstawic takie nadkola teraz niz za jakis czas repetaturki nadkoli :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Auto jest zaprojektowane tak by działu księgowemu się spięło to w tabelkach, setki tysięcy samochodów x kilka/naście/dziesiąt euro na każdym zaoszczędzone daje kupę kasy. W każdej korporacji jest dział odpowiedzialny za zmniejszanie ilości rzeczy, bez których da się żyć, bo produkt nie musi wytrzymywać długie lata lub w drugą stronę, unifikacji modułów produktu tak by zmusić konsumenta do wymiany czy naprawy większej ilości elementów. Głupi przykład, każdy producent lodówek ma dział gdzie siedzą ludzie i obmyślają o ile mniej taśmy i materiału izolującego możemy dać by zachować parametry, które będą spokojnie odpowiadały wymogom konsumenta a nie będą ludzie na to narzekać i znów obijamy się o temat kosztów. Miliony lodówek x0.50 dolara za taśmę to już worek kasy w rocznym budżecie. Poczytaj sobie o standaryzacji/normalizacji produktu pod kątem kosztów, bo tu nie ma nic wspólnego z harmonią. Samochód to nie "fenk-szui", tylko czysty rachunek produktowo-kosztowy na który składa się wiele rożnych elementów jak normalizacja, upraszczanie czy specjalizacja projektowa, dlatego w autach klasy budżet jaką niewątpliwie jest Vectra a obecnie Insignia i modele konkrencyjne jak Modeo czy Passat, możesz doposażyć w pasywne elementy karoseryjne czy wyposażenia, które zostały Ci zabrane przez dział księgowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

:ok:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...