Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam. Mam problem  otóż leci letnie powietrze z nawiewu gdy silnik nabierze temperatury. Dmuchawa działa na wszystkich biegach,termostat sprawdzony jest dobry klima działa poprawnie tylko coś nie grzeje, Check się nie pojawia w ogóle . Proszę o pomoc i porady  

Opel Vectra c 1.8  2002r z gazem lPi Vialle 

Edytowano przez xeles9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest to samo,dzisiaj sprawdziłem nagrzewnicę i mam zapchaną (mam nadzięję że uda mi się ja przedmuchać) bo inaczej czeka mnie rozebranie całej deski ,żeby wyciągnąć nagrzewnicę :/

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale Check nie musi Ci się pojawić. Podłącz np op-coma i sprawdź temperatury w blokach pomiarowych w nawiewach jakie są

 

Edytowano przez siwy1538

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

NIE TRZEBA DEMONTOWAĆ CAŁEJ DESKI żeby wymienić nagrzewnicę.

Dołem sie ją wyciąga, demontuje tylko tunel środkowy, Nawet radia nie trzeba wyciągać

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

mam ten sam problem. Vectra C 1.8 122 Z18XE. 

Ogrzewanie ustawione na max, siła nadmuchu na 1, leci letnie powietrze, natomiast troszkę cieplejsze tylko i wyłącznie na wylocie skierowanym na środkową część szyby. Jak siłę nadmuchu zwiększe na 2 i więcej to już nawet na szybę leci tylko letnie. A teraz kluczowe informacje, które mogły mieć wpływ na taki efekt. W zeszłym sezonie zimowym ogrzewanie działało elegancko. Tracił mi się powoli płyn chłodniczy ale nie umiałem zdiagnozować gdzie i w czerwcu 2016 roku postanowiłem dosypać proszku uszczelniającego układ, dosypałem do zbiorniczka. Wymieniałem również rozrząd z pompą (wydaje mi się, że gdzieś na pompie mógł tracić się płyn). Obie czynności były wykonane w jednym czasie, płyn przestał się tracić - zadowolenie. Przyszła jesień, a gdy nastała potrzeba ogrzewania wnętrza zauważyłem, że słabo grzeje. I właśnie zastanawiam się czy owym proszkiem mogłem zapchać nagrzewnicę... Silniczek regulujący nawiew ciepło/zimno działa, termostat ok. 

Jak macie jakiś dobry sposób na mój problem, to proszę o pomoc. Może czyszczenie nagrzewnicy coś da, jeśli tak jak to wykonać krok po kroku uwzględniając detale typu spuszczanie płynu itp.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

obawiam się że tym proszkiem mogłeś przypchać nagrzewnicę.

Ona ma bardzo cienkie te kanaliki i bardzo latwo je zapchać. Tym bardziej takim ścierwem.

czyszczenie nagrzewnicy w moim przypadku nic nie dało. Czyscilem kamixem jak to tu ktoś zalecał, podpinałem węża ... nic.

W koncu wymieniłem ją . Koszt - nagrzewnica nissens 300zł, wymiana - ASO Opel - 400zł

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie,mam problem,pisałem ostatnio o nagrzewnicy.
Podczas jazdy temperatura podskoczyła do 100 stopni wąż od chłodnicy do termostatu ściśnięty,a w kabinie było zimno,wymieniłem wczoraj termostat i nagrzewnicę żeby mieć spokój i dzisiaj ruszam w trasę i to samo się dzieje,ale tym razem temperatura 90stopni ,w kabinie zimno ,wąż od chłodnicy do termostatu ściśnięty a zbiorniczek pełny i popuściłem korek żeby ciśnienie troche zeszło bo może jest zapowietrzony a tu cały płyn ze zborniczka uciekł,co to może być,czy to uszczelka pod głowicą czy korek od zbiorniczka?
dodam że podczas gdy silnik pracuje to w zbiorniczku nie bulgocze więc wątpie żeby to była uszczelka lub głowica ....
pomóżcie panowie bo pojutrze wracam do Anglii a tu taki psikus :/

 

Edytowano przez wielki john

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde.... te węże mnie niepokoją...

No wygląda to trochę jak UPG... :(

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a stan na bagnecie oleju jaki masz?

Odpowietrzony masz układ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...