Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bottie

problem z odpaleniem po nocy, codziennie

Polecane posty

Witam, viki z silnikiem z18xe bez lpg.

Problem polega na tym ze auto po nocy nie chce odpalic za pierwszym razem, musze krecic dlugo i kilkukrotnie i z każdą kolejna próbą zaczyna krecic coraz lepiej, tak jakby mial lada moment odpalic i odpala. Jeżeli już odpali to ponownego problemu nie ma z opdaleniem, nawet jak silnik wystygnie. Aż dopiero na następny dzień po nocy jest  ta sama historia.

Zauważyłem że czym jest zimniej to cała akcja odpalenia trwa 2,3 razy dluzej 

Do tego dochodzą falujące obroty na ciepłym silniku - na zimnym nie falują. 

błędów zero

niżej załączam filmik tylko jakoś cicho mi sie nagrał więc dajcie głośniki na max żeby usłyszeć silnik bo wyraźnie słychać to że czym wiecej prób odpalenia tym jakby bardziej zaczyna załapywać i w końcu odpala

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz kody błędów?

Bez tego to ciężko będzie.

Może być pompa paliwa, albo cewka, wtryski lub po prostu świece

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, samochodu przy aktualnych mrozach nie idzie w ogole odpalic bo krece tyle razy ze akumulator pada a auto nie odpala, viki trzymana pod chmurka, wymienilem swiece na nowe i zero rezultatu gdzie stare - wymieniane pol roku temu wygladaly na nadmiernie zuzyte. Slychac ze pompa paliwa pracuje, czuc ze podczas prób odpalenia swiece zalewa a auto nie odpala

czy to moze byc cewka? prawdopodobnie siedzi od nowosci firma sagem

pytam bo auto mam aktualnie w takim miejscu ze holować je do mechanika bedzie bardzo ciężko i zakładam że to ostateczność

koledzy pomóżcie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak moze to byc jak najbardziej cewka. Masz jedna u siebie czy 4 po jednej na swiece? Jesli 4 to niemozliwe zeby wysiadly wszystkie 4. Jesli jedna i jest od nowosci to wielce prawdopodobne ze ona jest winowajca. Polecam NGK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jedną jakby listwa w której są 4 cewki. Innych zresztą do tego silnika nie widzialem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja jak miałem problemy z odpalaniem winny był wężyk paliwowy łączący pompe paliwa z deklem baku. Była w nim dziura i paliwo krążyło w baku i nie było ciśnienia na listwie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale też miałeś tak że jak już odpaliles to do końca dnia palił na dotyk?


edit

 

panowie, świece nowe, cewka nowa = valeo auto dalej nie odpala kręce aż akumulator pada i nie odpala czasami już mało brakuje do odpalenia bo słychać że załapuje ale nie odpala, świece są zalewane czyli paliwo dochodzi?

 

pomóżcie koledzy!

Edytowano przez bottie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


dziś udało mi się podpiąć VC pod op-coma błędy które są wrzucam na screenie 

 

auto gdy nie ma mrozu dużego i można kręcić dużo razy zanim akumulator padnie to odpali tak jak na filmiku w 1 poscie ale jak przyjdzie -8/-10 to po kilku dluzych próbach pada akumulator

akumulator mam 12 v 60Ah 540A(en) to jest chyba dobry odnosnie mocy do vc 1.8? 

 

z tym, że dodam od siebie błąd o zdalne sterowanie z kierownicy to odkad kupilem opla nie mial fabrycznego radia a przyciski po lewej stronie na kierownicy sie nie podswietlaja a po prawej sie podswietlaja to pewnie o to chodzi? nie uzywam ich i tak bo radio nie fabryczne wiec olałem sprawę 

błąd o kącie skalibrowania obrotu kierownicy - powstał mi z 2 miesiace temu sam z siebie nagle i świeci mi kontrolka ESP i nie działa ESP ale kierunki normalnie odbijają itp. 

a błąd o drzwiach kierowcy i podnoszeniu szyb = podnoszenie szyb działa normalnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez bottie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mialem w swojej viki gts i mechanik stwierdzil ze za slabe cisnienie i silnik sie konczy. Szlif silnika wymiana pierscieni czyszczenie wtryskow i autko odpala przy minus 20 stopniach celsjusza aktualnie. koszt 2500zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tez z18xe? Przy jakim przebiegu tak miałeś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a pompa paliwa się załącza? może nie pompuje wahy
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×