Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
SpikeyBoi33

Ktos rozbieral wtryski z19dth?

Polecane posty

Potrzebuje wyczyscic szpilki i dysze od wewnatrz w moich wtryskach, ktos rozbieral kiedys te wtryski? Jestem mechanikiem i pare wtryskow juz rozbieralem ale jesli ten nalezy do tych co rozsypuje sie na milion czesci to wole to oddac do specjalisty, problem w tym ze mieszkam w irlandii i wielu tu takich nie ma a jak sa to za smieszne pieniadze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu. Jeden mały element może Ci się przykleić do szpilki i zaginąć po odkręceniu końcówki (podkładka o średnicy szpilki). Minimum uwagi po tej informacji i nic Ci nie grozi.

Leszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na forum alfy romeo jest bardzo dobrze opisany i obfotografowany temat. Ja już w dwóch wtryskach końcówki wymieniałem i ogólnie wielkich problemów nie ma.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Końcówki idzie kupić tak od ręki? Jaki koszt? Kiedyś miałem taki sklep/warsztat specjalizujący się właśnie w dieslach ale teraz to się nawet nie orientuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz przykład. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

   Akurat troche brakuje czasu na poszukiwania ale takie są mniej więcej  koszty końcówki . Wymiana nie sprawia wielkiego kłopotu, no chyba że problem z wydobyciem samego wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jaka dokładnie była przyczyna wymiany końcówek? Jakie objawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przytarcie, przypchanie końcówki, na op-comie wynik +5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jakieś 220,- w IC. Jak ktoś potrzebuje, to mam jedną nową do Z19DTH. Mogę się z nią rozstać za pół ceny :-)

Leszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcę sprawdzić wtryski z powodu nie równych obrotów i wibracji przy ostrym przyspieszaniu to od czego zacząć? Korekty nie dają odpowiedzi bo na czwartym jest ok +2 a reszta na minus 0.6 - 0,7 (czyli chyba korygują ten czwarty). Czy próba przelewowa coś da w takim przypadku? Czy od razu wyciągać wtrysk? Mech mi końcówkę zmieni jak coś. Objawy to wibracje przy ostrym gazie (przy lekkim nie) i kiepskie palenie rano mimo nowych świec. Odpala od strzała ale chodzi nie równo przez parę sekund i nie jest to zależne od temperatury na zewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...