Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
SpikeyBoi33

Ktos rozbieral wtryski z19dth?

Recommended Posts

Potrzebuje wyczyscic szpilki i dysze od wewnatrz w moich wtryskach, ktos rozbieral kiedys te wtryski? Jestem mechanikiem i pare wtryskow juz rozbieralem ale jesli ten nalezy do tych co rozsypuje sie na milion czesci to wole to oddac do specjalisty, problem w tym ze mieszkam w irlandii i wielu tu takich nie ma a jak sa to za smieszne pieniadze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma problemu. Jeden mały element może Ci się przykleić do szpilki i zaginąć po odkręceniu końcówki (podkładka o średnicy szpilki). Minimum uwagi po tej informacji i nic Ci nie grozi.

Leszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na forum alfy romeo jest bardzo dobrze opisany i obfotografowany temat. Ja już w dwóch wtryskach końcówki wymieniałem i ogólnie wielkich problemów nie ma.

pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Końcówki idzie kupić tak od ręki? Jaki koszt? Kiedyś miałem taki sklep/warsztat specjalizujący się właśnie w dieslach ale teraz to się nawet nie orientuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj masz przykład. 

Please login or register to see this link.

   Akurat troche brakuje czasu na poszukiwania ale takie są mniej więcej  koszty końcówki . Wymiana nie sprawia wielkiego kłopotu, no chyba że problem z wydobyciem samego wtrysku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jaka dokładnie była przyczyna wymiany końcówek? Jakie objawy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przytarcie, przypchanie końcówki, na op-comie wynik +5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jakieś 220,- w IC. Jak ktoś potrzebuje, to mam jedną nową do Z19DTH. Mogę się z nią rozstać za pół ceny :-)

Leszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcę sprawdzić wtryski z powodu nie równych obrotów i wibracji przy ostrym przyspieszaniu to od czego zacząć? Korekty nie dają odpowiedzi bo na czwartym jest ok +2 a reszta na minus 0.6 - 0,7 (czyli chyba korygują ten czwarty). Czy próba przelewowa coś da w takim przypadku? Czy od razu wyciągać wtrysk? Mech mi końcówkę zmieni jak coś. Objawy to wibracje przy ostrym gazie (przy lekkim nie) i kiepskie palenie rano mimo nowych świec. Odpala od strzała ale chodzi nie równo przez parę sekund i nie jest to zależne od temperatury na zewnątrz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...