Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
SpikeyBoi33

Ktos rozbieral wtryski z19dth?

Polecane posty

Potrzebuje wyczyscic szpilki i dysze od wewnatrz w moich wtryskach, ktos rozbieral kiedys te wtryski? Jestem mechanikiem i pare wtryskow juz rozbieralem ale jesli ten nalezy do tych co rozsypuje sie na milion czesci to wole to oddac do specjalisty, problem w tym ze mieszkam w irlandii i wielu tu takich nie ma a jak sa to za smieszne pieniadze.

Nie ma problemu. Jeden mały element może Ci się przykleić do szpilki i zaginąć po odkręceniu końcówki (podkładka o średnicy szpilki). Minimum uwagi po tej informacji i nic Ci nie grozi.

Leszek

Na forum alfy romeo jest bardzo dobrze opisany i obfotografowany temat. Ja już w dwóch wtryskach końcówki wymieniałem i ogólnie wielkich problemów nie ma.

pzdr

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Końcówki idzie kupić tak od ręki? Jaki koszt? Kiedyś miałem taki sklep/warsztat specjalizujący się właśnie w dieslach ale teraz to się nawet nie orientuję.

Tutaj masz przykład. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Akurat troche brakuje czasu na poszukiwania ale takie są mniej więcej  koszty końcówki . Wymiana nie sprawia wielkiego kłopotu, no chyba że problem z wydobyciem samego wtrysku.

Jaka dokładnie była przyczyna wymiany końcówek? Jakie objawy?