Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
SpikeyBoi33

Ktos rozbieral wtryski z19dth?

Recommended Posts

Potrzebuje wyczyscic szpilki i dysze od wewnatrz w moich wtryskach, ktos rozbieral kiedys te wtryski? Jestem mechanikiem i pare wtryskow juz rozbieralem ale jesli ten nalezy do tych co rozsypuje sie na milion czesci to wole to oddac do specjalisty, problem w tym ze mieszkam w irlandii i wielu tu takich nie ma a jak sa to za smieszne pieniadze.

Nie ma problemu. Jeden mały element może Ci się przykleić do szpilki i zaginąć po odkręceniu końcówki (podkładka o średnicy szpilki). Minimum uwagi po tej informacji i nic Ci nie grozi.

Leszek

Na forum alfy romeo jest bardzo dobrze opisany i obfotografowany temat. Ja już w dwóch wtryskach końcówki wymieniałem i ogólnie wielkich problemów nie ma.

pzdr

Please login or register to see this quote.

Końcówki idzie kupić tak od ręki? Jaki koszt? Kiedyś miałem taki sklep/warsztat specjalizujący się właśnie w dieslach ale teraz to się nawet nie orientuję.

Tutaj masz przykład. 

Please login or register to see this link.

Akurat troche brakuje czasu na poszukiwania ale takie są mniej więcej  koszty końcówki . Wymiana nie sprawia wielkiego kłopotu, no chyba że problem z wydobyciem samego wtrysku.

Jaka dokładnie była przyczyna wymiany końcówek? Jakie objawy?

Przytarcie, przypchanie końcówki, na op-comie wynik +5