Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Deadward

stukanie w silniku w okolicach rozrzadu

Recommended Posts

Przepraszam jesli nje to miejsce ale jestem w pracy i nie mam jak przejrzeć forum. Mam problem. Zauwazylem u siebie stukanie w okolicach rozrzadu. Nadmienie ze rozrzad wymieniany 2 tyg temu. Zrobione ok 3.5 tys km od wymiany. Jesli ktos cos podejrzewa prosze o info.

Pozdrawiam

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdejmij ta obudowe i sprawdz napinacz

Dzwiek przypomina jakby to wlasnie on stukal o ogranicznik

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw bym zdjął pasek i posłuchał czy nie przestało. Ja stawiam na sprzegielko alternatora ale i inne mogą tez tak stukać.

Stetoskop kosztuje kilka zł a w takich sytuacjach najczęściej rozwiązuje problem

Edited by Ireneusz3901

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

No ale przeciez bez paska nie odpale silnika :-/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Po pracy sprawdze. Mam nadzieje ze nie bedzie za ciemno juz. Gdyby to bylo to, co zrobic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz poprawnosc ustawienia rozrzadu ,ustaw i dokrec odpowiednio napinacz

Ireneusz3901 tez ma racje, rownie dobrze moze to byc sprzegielko

Po zdjeciu oslony odpal go i patrz co sie dzieje sluchajac jednoczesnie

Stetoskop w tym przypadku nic nie da no chyba ze chcesz go przykladac do rolki alternatora hahahaha...

Please login or register to see this image.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pasek wielorowkowy a nie rozrządu!

Stary wybacz ale odradzam Ci dalsze grzebanie. Podjedz lepiej do mechanika.

Stetoskop wystarczy zbliżyć do sprzegielka i ktoś z minimalnym pojęciem zajarzy już o co chodzi.

Pasek musi lecieć spokojniutko, najmniejsze podskakiwanie świadczy o uszkodzeniu jakiegoś elementu pod nim.

 

Edited by Ireneusz3901

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzilem. Dokrecilem rolki i napinacz i jest git. Ustapilo. Ale dziekuje za pomoc i za filmiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ireneusz, a tak na przyszlosc- gdyby to bylo sprzegielko to alt do wymiany czy cos innego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak poleci Ci sprzegielko to je wymieniasz a nie altka calego choc czasem mozna kupic taniej altka

Please login or register to see this image.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...