Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
marcino)(

Brak mocy i ciężkie wkręcanie się na obroty X16SZR

Polecane posty

Witam serdecznie

Śmigając kilka miesięcy z pełną radością nadszedł gorszy moment dla mojej vectry :(

Objawy:

-brak mocy

-ciężkie wkręcanie się na obroty (szczególnie jak całkiem zimny)

-dziwny dzwięk pracy silnika ale jak by tylko od strony wydechu

Silnik trzyma obroty, nie gaśnie. Nie świeci żadna  kontrolka.

Okoliczności:

Nagle po przejechaniu trasy 1h - ponowne odpalenie po kilku godzinach, jazda 5 minut i bach od zaraz ...

Poczytałem troszkę zanim napisałem temat. Niestety niewiele jest na temat tego silnika opisane :(

Moje działania:

Wymienione świece i przewody. Sprawdzone wężyki podciśnienia - coś tam przepuszczały (szczególnie cienki idący od przepustnicy do górnej części pokrywy przepustnicy) - uszczelnione.

Wypięta sonda lambda w trakcie pracy - zero różnicy w działaniu - tak ma być ?

Mam jakiś luźny przewodzik i nie wiem co to jest możecie poradzić od czego on jest ? Umiejscowiony po lewej stronie silnika - jego wyjście widać na zdjęciu - z peszla na łuku wychodzi dokładnie ..

 

 

 

Ma ktoś jakieś pomysły ? Niestety nie mam zaufanego mechanika :( któremu bym oddał bez obaw auto :( No i silnik nie standardowy w tematach które czytałem.

Proszę o pomoc .

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako iż forum tętni życiem... opiszę co u jak się działo i jak się udało...

Po objawach ww zobaczyłem iż za katem  rozgorzała się do czerwoności rura ... zmylilo mnie to ... tylko ... myślałem kat zatkało...

Przy pomiarze ciśnienia w cylindrach auto mi zgaslo na dobre i nie chciało odpalić...

Stwierdziłem brak iskry. Wymieniłem cz. Położenia wału i nic ... wpadł mi w ręce oscyloskop i zobaczyłem iż na moduł rozdzielcza  leci impuls... wymieniłem cewke ... i ... wszystko gra :)

Autko chodzi jak w zegarku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...