Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
marcino)(

Brak mocy i ciężkie wkręcanie się na obroty X16SZR

Recommended Posts

Witam serdecznie

Śmigając kilka miesięcy z pełną radością nadszedł gorszy moment dla mojej vectry :(

Objawy:

-brak mocy

-ciężkie wkręcanie się na obroty (szczególnie jak całkiem zimny)

-dziwny dzwięk pracy silnika ale jak by tylko od strony wydechu

Silnik trzyma obroty, nie gaśnie. Nie świeci żadna  kontrolka.

Okoliczności:

Nagle po przejechaniu trasy 1h - ponowne odpalenie po kilku godzinach, jazda 5 minut i bach od zaraz ...

Poczytałem troszkę zanim napisałem temat. Niestety niewiele jest na temat tego silnika opisane :(

Moje działania:

Wymienione świece i przewody. Sprawdzone wężyki podciśnienia - coś tam przepuszczały (szczególnie cienki idący od przepustnicy do górnej części pokrywy przepustnicy) - uszczelnione.

Wypięta sonda lambda w trakcie pracy - zero różnicy w działaniu - tak ma być ?

Mam jakiś luźny przewodzik i nie wiem co to jest możecie poradzić od czego on jest ? Umiejscowiony po lewej stronie silnika - jego wyjście widać na zdjęciu - z peszla na łuku wychodzi dokładnie ..

 

 

 

Ma ktoś jakieś pomysły ? Niestety nie mam zaufanego mechanika :( któremu bym oddał bez obaw auto :( No i silnik nie standardowy w tematach które czytałem.

Proszę o pomoc .

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako iż forum tętni życiem... opiszę co u jak się działo i jak się udało...

Po objawach ww zobaczyłem iż za katem  rozgorzała się do czerwoności rura ... zmylilo mnie to ... tylko ... myślałem kat zatkało...

Przy pomiarze ciśnienia w cylindrach auto mi zgaslo na dobre i nie chciało odpalić...

Stwierdziłem brak iskry. Wymieniłem cz. Położenia wału i nic ... wpadł mi w ręce oscyloskop i zobaczyłem iż na moduł rozdzielcza  leci impuls... wymieniłem cewke ... i ... wszystko gra :)

Autko chodzi jak w zegarku :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...