Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
marcino)(

Brak mocy i ciężkie wkręcanie się na obroty X16SZR

Polecane posty

Witam serdecznie

Śmigając kilka miesięcy z pełną radością nadszedł gorszy moment dla mojej vectry :(

Objawy:

-brak mocy

-ciężkie wkręcanie się na obroty (szczególnie jak całkiem zimny)

-dziwny dzwięk pracy silnika ale jak by tylko od strony wydechu

Silnik trzyma obroty, nie gaśnie. Nie świeci żadna  kontrolka.

Okoliczności:

Nagle po przejechaniu trasy 1h - ponowne odpalenie po kilku godzinach, jazda 5 minut i bach od zaraz ...

Poczytałem troszkę zanim napisałem temat. Niestety niewiele jest na temat tego silnika opisane :(

Moje działania:

Wymienione świece i przewody. Sprawdzone wężyki podciśnienia - coś tam przepuszczały (szczególnie cienki idący od przepustnicy do górnej części pokrywy przepustnicy) - uszczelnione.

Wypięta sonda lambda w trakcie pracy - zero różnicy w działaniu - tak ma być ?

Mam jakiś luźny przewodzik i nie wiem co to jest możecie poradzić od czego on jest ? Umiejscowiony po lewej stronie silnika - jego wyjście widać na zdjęciu - z peszla na łuku wychodzi dokładnie ..

 

 

 

Ma ktoś jakieś pomysły ? Niestety nie mam zaufanego mechanika :( któremu bym oddał bez obaw auto :( No i silnik nie standardowy w tematach które czytałem.

Proszę o pomoc .

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako iż forum tętni życiem... opiszę co u jak się działo i jak się udało...

Po objawach ww zobaczyłem iż za katem  rozgorzała się do czerwoności rura ... zmylilo mnie to ... tylko ... myślałem kat zatkało...

Przy pomiarze ciśnienia w cylindrach auto mi zgaslo na dobre i nie chciało odpalić...

Stwierdziłem brak iskry. Wymieniłem cz. Położenia wału i nic ... wpadł mi w ręce oscyloskop i zobaczyłem iż na moduł rozdzielcza  leci impuls... wymieniłem cewke ... i ... wszystko gra :)

Autko chodzi jak w zegarku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×