Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rafi1985

Bicie prawej tarczy przód - drgania podczas jazdy??

Polecane posty

Witam

Od 1,5 roku zmagam sie z delikatnym biciem kierownicy podczas jazdy przy predkosci 120 km/h (opony nowe kupione klebery i milion razy wyważane w różnych zakładach i dalej to samo). Glowne podejrzenie to półosie. Ostatnio zauwazylem ze auto lekko mi sciagfa w prawa strone wiec pomyslalem ze zbieznosc (ustawiana ostatnim razem latem-przod i tyl) ale cos mnie tknelo ze to moze zacisk prawy trzyma i dlatego zjezdza auto. Podnioslem auto i krecac kolem czuc jakby jakis opor wiekszy ale co bardziej mnie zdziwilo ze gdy odpalilem auto i wrzucilem 1 bieg to widac jak tarcza krzywo sie krecic wzgledem klocka czyli jest delikatne bicie widoczne golym okiem. Podnioslem lewa strone zeby porownac a tam wszytsko ladnie, tarcza kreci sie równo wzgledem tarczy. Dodam tylko, ze podczas hamowania nie ma zadnego bicia!! super hamuje, z malych i duzych predkosci. Pytanie moje czy taka krzywa tarcza moze powodowac drgania podczas jazdy, a podczas hamowania jest spoko? Prawe lozysko bylo wymieniane w lutym na master sporta bo stare wyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zmierzyć czujnikiem zegarowym bicie tarczy i piasty. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie wymienilem sam  tarcze i klocki i probl;em z biciem nie zniknal ale za to pojawil sie nowy kur...Mianowicie lewy przód po dłuższej jezdzie (ok 50 km) po prostu zaczyna sie zacinac tzn. hamulec zaczyna trzymac i tarcza sie nie milosiernie grzeje. Rozebralem jeszcze raz i zauwazyl;em ze tłoczek duzo ciezej sie chowa do srodka niz prawe kolo. Ale to nie wszystko. kiedy wydawalo mi sie ze juz jest ok i pojechalem w trase znowy sie kolo zaczelo blokowac i po postoju godzinnym samo puscilo zeby znowu sie zapiekac. O co chodzi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przesmarowałeś prowadnice ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś kiedyś na forum czytałem, że ktoś miał podobny problem i winny temu był przewód hamulcowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×