Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafi1985

Bicie prawej tarczy przód - drgania podczas jazdy??

Recommended Posts

Witam

Od 1,5 roku zmagam sie z delikatnym biciem kierownicy podczas jazdy przy predkosci 120 km/h (opony nowe kupione klebery i milion razy wyważane w różnych zakładach i dalej to samo). Glowne podejrzenie to półosie. Ostatnio zauwazylem ze auto lekko mi sciagfa w prawa strone wiec pomyslalem ze zbieznosc (ustawiana ostatnim razem latem-przod i tyl) ale cos mnie tknelo ze to moze zacisk prawy trzyma i dlatego zjezdza auto. Podnioslem auto i krecac kolem czuc jakby jakis opor wiekszy ale co bardziej mnie zdziwilo ze gdy odpalilem auto i wrzucilem 1 bieg to widac jak tarcza krzywo sie krecic wzgledem klocka czyli jest delikatne bicie widoczne golym okiem. Podnioslem lewa strone zeby porownac a tam wszytsko ladnie, tarcza kreci sie równo wzgledem tarczy. Dodam tylko, ze podczas hamowania nie ma zadnego bicia!! super hamuje, z malych i duzych predkosci. Pytanie moje czy taka krzywa tarcza moze powodowac drgania podczas jazdy, a podczas hamowania jest spoko? Prawe lozysko bylo wymieniane w lutym na master sporta bo stare wyło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej zmierzyć czujnikiem zegarowym bicie tarczy i piasty. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie wymienilem sam  tarcze i klocki i probl;em z biciem nie zniknal ale za to pojawil sie nowy kur...Mianowicie lewy przód po dłuższej jezdzie (ok 50 km) po prostu zaczyna sie zacinac tzn. hamulec zaczyna trzymac i tarcza sie nie milosiernie grzeje. Rozebralem jeszcze raz i zauwazyl;em ze tłoczek duzo ciezej sie chowa do srodka niz prawe kolo. Ale to nie wszystko. kiedy wydawalo mi sie ze juz jest ok i pojechalem w trase znowy sie kolo zaczelo blokowac i po postoju godzinnym samo puscilo zeby znowu sie zapiekac. O co chodzi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przesmarowałeś prowadnice ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzieś kiedyś na forum czytałem, że ktoś miał podobny problem i winny temu był przewód hamulcowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...