Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Motoznafca

Uszkodzony przepływomierz??

Polecane posty

Odkąd zakupiłem moją viki zauważyłem problem z falującymi obrotami. Czyszczenie przepustnicy i krokowca nie pomogło,dolot szczelny więc zajrzałem do przepływki,odkręciłem te 3 śrubki z góry i zobaczyłem coś takiego. Czy z drugiej strony też powinna być ta blaszka czy przepływka jest definitywnie uszkodzona i to ona odpowiada za falowanie obrotów??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z definicją działania tego typu przepływomierza obie blaszki są niezbędne.

Co do falowania to wielce prawdopodobne. W moim przypadku zimny silnik chodził w miarę dobrze, dopiero po rozgrzaniu do ok 50-60 stopni przechodził w tryb awaryjny i pracował paskudnie...

Dodatkowo wskazania MAF(przepływu powietrza) wynosiły 0.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×