Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

O Witam, jestem tu nowy a w dodatku laik samochodowy. Chciałbym zasięgnąć porad ludzi znających się na rzeczy a nie czytać komentarze typu "było" "Wujek Google" itp. Za wyrozumiałość dziękuję.

A więc tak mam problem że swoją Vectra B 1.8 16v 125km jest to jakaś wersja Edition 2000. 

Problem tego typu że po odpaleniu pracuje równo, ładnie do momentu kiedy włączy się nawiew wtedy zaczynają się skoki obrotów wahają się między 500-1100. Do momentu póki silnik się nie nagrzeje. Myślałem że jest to problem przepustki lub świec. Niestety wymieniłem jedno i drugie poprawy brak. Dziś podłączyłem Vectre pod OBD II. Błędy jakie wyskoczyły to P0203, (praca na 3 gary) P0302. (Problem z cewką). Dodam również że spalanie oscyluje w granicy 12-15l. Auto posiada również instalacje LPG  która po zapłonie daje sygnał 4x3 piski. Bywają momenty że włączy się na parę chwil po czy znów piszczy i się wyłącza.

I tu nachodzi mnie pierwsze pytanie czy któryś z was przyjaciele miał taki problem? Jak sobie z nim poradził?  

Drugie pytanie : Czy te problemy z pracą silnika mogą powodować iż instalacja gazowa nie może się włączyć?

Jak mówiłem jestem laikiem, więc proszę jeszcze raz o wyrozumiałość. 

Ps. Auto kupiłem w takim stanie i mam ochotę ją postawić na koła. Dla mnie ma duszę i potencjał by służyć wiernie jeszcze kilka lat ;)