Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Grzesiozwierz

Brak niskich obrotów i wybuchy mieszanki.

Polecane posty

WitamWitam dociekam, że podobny temat napewno był już tułkowany zatem wybaczcie ale zależy mi na czasie. Zatem mam Viki w sedanie wersje po liftingową z 2000r silnik1,8 16v 115km oznaczenie silnikowe X18XE. Z dnia na dzien autko zaczeło miec niepokojące objawy podczas powrotu do domu zaczelo mi strzelac pod maska (auto zagazowane) i brakowało mocy na obrotach poniżej 2tys obr po puszczeniu gazu gasł. Bylem pewny  ze to wina rury łączącej przepływomierz z przepustnica gdyz byla juz klejona tasma wiec kupilem nowa po zmianie było jeszcze gorzej choc takie same problemy jak wczesniej. Zaprowadzilem do mechanika na dzień dobry stwierdził ze to wina czujnika położenia wałków rozrządu zdiagnozował to po wygladzie. Zgodzilem sie na wymiane owego czujnika za 420zł na drugi dzien dzwoni ze to nie pomoglo ale wymiana jego nie zaszkodzila. Po czym stwierdził ze to cewka zapłonowa dodam ze mam listwe z wierzchu przykręcaną do głowicy i tu zaspiewał kolejne 500zł tez deklarując potrzebe wymiany tym ze na dole listwy sa drobne pęknięcia i mogą być przebicia rownież sie zgodziłem na naprawe. Ale najgorsze jest to ze jako mechanik powinien wiedziec co robic a nie wymieniac kazdy element metodą prób i błędów sam w domu też bym tak robił zapewne. Dodam ze tej wymiany tez nie jest pewny ze to to bo jeszcze uwzglednił ze może być to kolejny czujnik a mianowicie położenia wału korbowego. Prosze pomóżcie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×