Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bartek2606

wszystko sprawne, a stuka

Polecane posty

Witajcie, nie mam już siły. z przodu prawe koło głuche uderzenia, praktycznie nawet na równej drodze, wszytsko wymienione, żadnych luzów dalej to samo, wymieniłem amorki poduszki łożyska nadal to samo. Gościu dzisiaj na stacji mi powiedział że mam lużnie (jak bujam autem i trzymam nakrętkę od góry to czuć luzy ale w lewym kole także a jest cicho, próbowałem dokręcić nie chce dalej iść). Do tego 2 miesiące temu wymieniałem z tyłu amory, praktycznie autem nie jeżdziłem, dzisiaj na kocich łbach zaczeło jakby bić blacha o blache, później zmieniło dzwiek na plastik o plastik, żadnych luzów nigdzie, klapą ruszałem sztywna wszystko z bagażnika wywaliłem i nic nie pomogło. Auto VC HB 1.9 150 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gumy na stabilizatorze dobre masz ? chodzi mi o przód jak i o tył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak wymieniane, już z 5 razy byłem na stacji diagnostycznej nie zawsze na tej samej i dzisiaj także no kompletnie nic choćby na siłe coś wyszukać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Amortyzatory z przodu jakiej firmy zakładałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kayaba chyba 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze przychodzi mi na myśl sprężyny może pękła znaczy odleciał kawałek i nie widać pęknięcia na pierwszy rzut oka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprężyny eleganckie, gadałęm z mechanikiem, mówi że może poducha silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Był tu na forum poruszany temat odnośnie stukających Kayabów,

poszukaj dobrze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobra, teora naciągana, amory zmienione i żadnych zmian kompletnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe jak wtedy to sie stalo na wybojach naprawde konkretnie bilo blacha o blache, teraz to jest dziwne klikanie jakby plastik o plastik i to zadkl slychac ale jednak czasem az trzeszczy caly tyl, wczoraj wrocilem na te same wyboje i juz nie walilo blacha o blache a wlasnie takie klikanie i stukanie jakby cos pod, za fotelami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jakie amory zmieniłeś?

Teoria nie jest naciągana, bo przerabiałem temat w tamtym miesiącu.

Po wymianie na Sachsy kompletna cisza. Reklamacja KYB uznana. Były wadliwe.

Edytowano przez Pyrkonte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kayaba to jest badziewie.

Dałbyś film na Youtube jeśli się to da uchwycić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale ja teraz mówie o tyle, przód stuka wymienione, nie wiem już czy KAyaba czy KYB ale nigdy nie uwierzę że zmieniłem amory (które były dobre ale mimo wszystko zmieniłem, i jest nadal ten sam dźwięk w tym samym kole)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może zmieniłeś na takie same .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, i akurat stuka nadal prawe koło a lewe nadal cichutko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jak zmieniałem amory z przodu stare na kayaba to też stukało jadąc prosto i po wybojach jakichkolwiek słychać było w kabinie nie mogłem zlokalizować gdzie to konkretnie jest.. Pojechałem na stację i był tam starszy gostek i jak mu wytłumaczyłem co i jak to pierwsze co to sprawdził poprawność dokręceń górnych śrub amortyzatorów, potem wszystkie połączenia na dole z obydwóch stron. Jak stwierdził że wszystko ok to włożył dłoń między sprężynę amortyzatora trzymając za wysunięte tłoczysko i kazał mi naciskać na przedni pas z góry aby auto się bujało góra, dół. I co się okazało że tłoczysko miało luz w środku amortyzatora (amortyzator miał wadę), ledwo co założyłem nowe amory tak mnie to wkurzyło że hej tyle roboty i kicha jakaś, wymontowałem wszystko spowrotem odesłałem na reklamacje przyszły nówki sztuki i po założeniu nastała błoga cisza :ok: zaznaczę iż amory montowałem sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a bardziej mnei niepokoi co tak z tyłu dziwnie stuka jakby gdzieś pod czymś

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście wlazł bym do kanału a druga osoba by bujała autem postawionym na kołach oczywiście z tyłu góra dół naciskając tylny pas, może da radę wtedy to zauważyć gdzie i z kąd wydostają się te odgłosy ?. Może spróbować takim patentem to sprawdzić?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bujalem juz na stacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikt na odległość raczej nie pomoże

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

 

 

Nagraj chociaż ten dźwięk i wrzuć na YT

Ttak z fusów, to stukać może wszystko.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Watpie zeby to bylo slychac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie było podobnie. Jadę i coś wali w prawym przednim kole. Czasem na progach zwalniajacych, czasem przy skręcaniu. Nie było żadnej reguły. Wymieniłem amortyzatory, sprężyny, poduszki amortyzatorów, łączniki i gumy , drążki i końcówki i dalej stukało.

Pojechałem na stację diagnostyczną i mówię, że na pewno coś mi wali z przodu.

10min facet się przyglądał i mówi, że wszystko ok. Żadnych luzów.

Pojechałem na inną stacje i mówię żeby tylko przód sprawdził bo coś wali. 

20min i znaleziony winny. Luz na sworzniu wahacza.

Po wymianie prawego wahacza zero stukania, a czasem jak waliło to jakby coś miało odpaść.

Edytowano przez Stefan_N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie to jest głuche pukanie, jak wpadnę w dziurę to tego nie słychać bo zagłusza dźwięk uderzenia na dziurę, pięknie to słychać na pofałdowanej drodze, najechaniu na łatę asfaltu. NA diagnostyce auto było już z 6 razy w 3 różnych miejscach, ostatnio mi powiedział że jest luz w układzie kierowniczym w okolicach przekładni, bądź mądry. W bajkę z tym że mam nowy amor KAyaby i dlatego stuka nie uwierzę, Przed wymianą stukało dokłądnei tak samo i także prawe koło

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jesteś ze Świdnicy?

Możemy sie spotkać, powiem ci czy miałem to samo jak były KYB uszkodzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no z okolic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×