Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
-Incognito-

Problem w przepustnicy 1.9dth

Recommended Posts

Ostatnio zabrałem się za czyszczenie egr i przepustnicy w mojej Viki. Egr wyglądał całkiem dobrze, przepustnica od strony mechanicznej trochę bardziej brudna ale w elektrycznej części znalazłem takie kuku:

Please login or register to see this link.

Jeśli chodzi o auto to mam trochę problem z odpalaniem ale to raczej przez to że świece mi zbyt krótko grzeją, oraz auto czasami dymi tylko robi to dość nieregularnie i nie mogę znalesc żadnej prawidłowości kiedy tak się dzieje. 

I teraz pytanie czy ta przepustnica może mieć jakiś związek z tymi problemami czy to raczej niemożliwe?

Na koniec jeszcze powiem że zauważyłem blaszke leżąca koło kolektora i ogólnie cały kolektor zasyfiony także czeka mnie wymiana albo zaslepienie tego :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie widzę niczego niesamowitego na tym zdjęciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym że na gorze całkowicie wylały się obydwa kondensatory ; ) No cóż, podmień je i sprawdź czy inne komponenty mają przejścia dookoła tych kondensatorów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Te kondensatory zalane są fabrycznie klejem co by się nie oderwały.

 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokładnie:D Jeżeli ktoś ma minimalne pojęcie o elektronice i dłubał coś lutownicą to odróżni "wylane kondensatory" od "technologii montażowych" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż, nie raz się spotkałem z wylanymi kondensatorami na płytach głównych i może efekt nie był tak drastyczny ale kolorem nie wiele będzie się różnić :)

Nie będę się kłócił, bo wolę zajmować się mechaniką a nie elektroniką :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To znaczy, że przepustnicy jeszcze nie rozbierałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jeżeli chodzi o odpalanie,  to poczekaj troszkę dłużej zanim przekręcisz na rozruch. W tym przypadku jest tak,  że kontrolka od grzania zgaśnie,  ale świece grzeją dłużej.

Przepustnica raczej do tego nie ma nic.

Kolektor to  moim i nie tylko zdaniem ,demontaż, korki gwintowane 5 szt., montaż bez cięgna sterowania klapkami.

I oczywiście przy okazji czyszczenie całego kolektora i czujnika ciśnienia w kolektorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...