Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

peter2621

elektryka altelnator

Recommended Posts

Witam wszystkich!

Ostatnio wymienialem regulator napiecia u mechenika,Nie wiem czy to jest akurat przyczyną mojego problemu czy nie zwracałem na to uwagi.Gdy ruszam kierownicą na postoju to swiatla lekko przygasają .Jest takie jakby mrugniecie dosyć mocne.Dosc zauwazalne ,wczesniej tego nie widziałem.Prosze o jakies podpowiedzi.Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a po wymianie jakie masz ładowanie, np. w ukrytym menu?

 

Pompa wspomagania generuje duże spadki napięcia, dlatego jak ładowanie słabe, to tak sie będzie działo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzali przyrządem akumulator to pokazywało 14,2A jezeli chodzi o ukryte menu to nie mam pojecia o czym mówisz

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udało mi sie wejsc w te menu ukryte Jak auto bylo nie odpalone pokazywało12,4 a przy odpalonym13.9-14,2

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak kręcisz kierownicą, co tam sie ukazuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak krece kierownica to spada.Pokazuje 12,4-  13,1.Czy to tak ma byc?

Edited by peter2621

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyczyść styki do pompy, sprawdź połączenie masy - za duże te spadki, dlatego ci światła mrygają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te styki są przy samej pompie,Tak?A gdzie ta masa!?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się też do tematu. U mnie po odpaleniu delikatnie pulsują światła - łącznie z oświetleniem wnętrza.

Akumulator nowy, alternator nowy Denso (fabrycznie 105A, a włożony 120A).

Jeden punkt masowy to lewy kielich, a gdzie są inne które warto sprawdzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Styki na pompie. Masa ogólnie, sprawdzić i wyczyścić połączenia masowe

wysłane z Nokii 3210

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdzenie masy, najszybciej, połączyć minus na akumulatorze z silnikiem, czy jest lepiej, jakie ładowanie. Można też po prostu zmierzyć opór pomiędzy buda a silnikiem, wtedy znamy jakość masy

wysłane z Nokii 3210

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak przy okazji gdzie jest połączenie silnik -> buda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...