Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

peter2621

elektryka altelnator

Polecane posty

Witam wszystkich!

Ostatnio wymienialem regulator napiecia u mechenika,Nie wiem czy to jest akurat przyczyną mojego problemu czy nie zwracałem na to uwagi.Gdy ruszam kierownicą na postoju to swiatla lekko przygasają .Jest takie jakby mrugniecie dosyć mocne.Dosc zauwazalne ,wczesniej tego nie widziałem.Prosze o jakies podpowiedzi.Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No a po wymianie jakie masz ładowanie, np. w ukrytym menu?

 

Pompa wspomagania generuje duże spadki napięcia, dlatego jak ładowanie słabe, to tak sie będzie działo....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzali przyrządem akumulator to pokazywało 14,2A jezeli chodzi o ukryte menu to nie mam pojecia o czym mówisz

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało mi sie wejsc w te menu ukryte Jak auto bylo nie odpalone pokazywało12,4 a przy odpalonym13.9-14,2

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak kręcisz kierownicą, co tam sie ukazuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak krece kierownica to spada.Pokazuje 12,4-  13,1.Czy to tak ma byc?

Edytowano przez peter2621

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść styki do pompy, sprawdź połączenie masy - za duże te spadki, dlatego ci światła mrygają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te styki są przy samej pompie,Tak?A gdzie ta masa!?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się też do tematu. U mnie po odpaleniu delikatnie pulsują światła - łącznie z oświetleniem wnętrza.

Akumulator nowy, alternator nowy Denso (fabrycznie 105A, a włożony 120A).

Jeden punkt masowy to lewy kielich, a gdzie są inne które warto sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Styki na pompie. Masa ogólnie, sprawdzić i wyczyścić połączenia masowe

wysłane z Nokii 3210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdzenie masy, najszybciej, połączyć minus na akumulatorze z silnikiem, czy jest lepiej, jakie ładowanie. Można też po prostu zmierzyć opór pomiędzy buda a silnikiem, wtedy znamy jakość masy

wysłane z Nokii 3210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji gdzie jest połączenie silnik -> buda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×