Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rfz

Lekko parująca szyba i ubywający płyn

Recommended Posts

Witam,

mam ostatnio mały problem z moją Vectrą B 1.8. Paruje mi przednia szyba od strony kierowcy tak od dołu do góry i nachodzi na rejon, gdzie kierowca patrzy przed siebie. Dzieje się to głównie podczas jazdy, póki co nie jest to jakoś bardzo uciążliwe, ale pojawia się problem.

Przednia szyba była wymieniana nie wiem ile lat temu, na pewno przed zakupem pojazdu. Uszczelki przy szybie obecnie mam w złym stanie, chcę wymienić po zimie.

Na dodatek ubywa płynu chłodniczego. Bardzo powoli, ale ubywa. Przez tysiąc kilometrów ubyło tak z centymetr do półtora poniżej tego sprasowania elementów. Wycieków nie ma. Korek od oleju czysty.

Co to może być? Nagrzewnica? Czy coś jeszcze? Co radzicie?

Edited by rfz

Share this post


Link to post
Share on other sites

czuc w srodku slodki zapach plynu chlodniczego??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm to może ja się wypowiem, U mnie szyby parują tylko jak się zostawi auto na noc, była robiona uszczelka pod głowicą i momentami czuć zapach płynu, troszkę ubywa, a na dodatek ciągle wywala kuhlmittel stand mimo wymiany czujnika i dolania pod górną kreskę. sugestie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

sugeruję aby płynu w zbiorniczku było tyle ile ma być czyli na dolnej kresce a więc praktycznie  na zgrzewie zbiorniczka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak robiłem, ale bardzo szybko wyskakiwał komunikat, oddałem kiedyś mechanikowi po tym jak mi korek wystrzelił i robił głowicę, to zalał pod górną kreskę, co mnie zdziwiło bo jest tam napisane Kalt/cold W każdym bądź razie ma ktoś jakiś pomysł z przyczyną? Planuje jeszcze korek wymienić, a komunikat wywala tylko przy zapłonie, podczas jazdy już nie wyskakuje, czyli jak rozumiem kompem trzeba skasowac?

Edited by Mike94

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...