Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rfz

Lekko parująca szyba i ubywający płyn

Polecane posty

Witam,

mam ostatnio mały problem z moją Vectrą B 1.8. Paruje mi przednia szyba od strony kierowcy tak od dołu do góry i nachodzi na rejon, gdzie kierowca patrzy przed siebie. Dzieje się to głównie podczas jazdy, póki co nie jest to jakoś bardzo uciążliwe, ale pojawia się problem.

Przednia szyba była wymieniana nie wiem ile lat temu, na pewno przed zakupem pojazdu. Uszczelki przy szybie obecnie mam w złym stanie, chcę wymienić po zimie.

Na dodatek ubywa płynu chłodniczego. Bardzo powoli, ale ubywa. Przez tysiąc kilometrów ubyło tak z centymetr do półtora poniżej tego sprasowania elementów. Wycieków nie ma. Korek od oleju czysty.

Co to może być? Nagrzewnica? Czy coś jeszcze? Co radzicie?

Edytowano przez rfz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czuc w srodku slodki zapach plynu chlodniczego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm to może ja się wypowiem, U mnie szyby parują tylko jak się zostawi auto na noc, była robiona uszczelka pod głowicą i momentami czuć zapach płynu, troszkę ubywa, a na dodatek ciągle wywala kuhlmittel stand mimo wymiany czujnika i dolania pod górną kreskę. sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sugeruję aby płynu w zbiorniczku było tyle ile ma być czyli na dolnej kresce a więc praktycznie  na zgrzewie zbiorniczka!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak robiłem, ale bardzo szybko wyskakiwał komunikat, oddałem kiedyś mechanikowi po tym jak mi korek wystrzelił i robił głowicę, to zalał pod górną kreskę, co mnie zdziwiło bo jest tam napisane Kalt/cold W każdym bądź razie ma ktoś jakiś pomysł z przyczyną? Planuje jeszcze korek wymienić, a komunikat wywala tylko przy zapłonie, podczas jazdy już nie wyskakuje, czyli jak rozumiem kompem trzeba skasowac?

Edytowano przez Mike94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...