Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Bartek1995

Remont x20xev

Recommended Posts

Witam zastanawiam się nad remontem mojego x20xev chodzi mi to wymiane pierścieni na tołokach splanowanie glowcy wymiany uszczelniaczy zaworowych itp. żeby przywrocic ja do stanu takiego jak wyjechal z produkcji jakie koszta za tym ida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrob tak jak ja

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> kup 2 silnik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planowanie jakies 80 zyla uszczelniacze po 4 zylax16 uszczelka ze 100 a pierscienie nie wiem ale robota cie duzo wyniesie

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mniej więcej na głowice musisz mieć około 450 zł ( Komplet uszczelek, uszczelniacze na zawory, śruby do skręcenia głowicy, simeringi na wałki rozrządu )

 do tego robocizna, chyba że sam będziesz robił. Co do silnika to nie mam pojęcia jakie koszty, nie robiłem.

Edited by crazy ahmed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceny jakie ja płaciłem.

-Planowanie, sprawdzenie szczelności głowicy + wymiana uszczelniaczy 270 zł

-kpl pierścieni 96 zł

-panewki 130 zł

-uszczelki miski olejowej 170 zł

-usczelka kolektora ssącego 40 zł

-uszczelka ,kolektora wydechowego 30 zł

-kpl szpilek pod głowicę 90 zł

-uszczelka głowicy 85 zł

płyny i oleje to już wedle uznania.

Robocizna w zależności od warsztatu od 400 do 1000 zł, o takich cenach słyszałem.

 

Z tego co pamiętam wcześniej zamknąłem Ci temat  o podnoszeniu mocy w tym silniku, jeżeli masz jakieś plany, to  jak będziesz oddawał głowicę na planowanie i wymianę uszczelniaczy, poproś aby Ci przy okazji usuneli łezki oraz wygładzili kanały dolotowo-wydechowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dzięki to koszty samych części nie sa duże i wydaje mi się że jakbym wsadzil z 2-3 tys to wiki by jeszcze spokojnie pojezdzila pare lat . A jak u was było z kolektorem wydechowym tym starym co pękał na jaki wymienialiście ja znalazłem na szrocie kolektor od astry opc i wszystko pasuje :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...