Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Bartek1995

Remont x20xev

Polecane posty

Witam zastanawiam się nad remontem mojego x20xev chodzi mi to wymiane pierścieni na tołokach splanowanie glowcy wymiany uszczelniaczy zaworowych itp. żeby przywrocic ja do stanu takiego jak wyjechal z produkcji jakie koszta za tym ida

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrob tak jak ja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> kup 2 silnik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Planowanie jakies 80 zyla uszczelniacze po 4 zylax16 uszczelka ze 100 a pierscienie nie wiem ale robota cie duzo wyniesie

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej na głowice musisz mieć około 450 zł ( Komplet uszczelek, uszczelniacze na zawory, śruby do skręcenia głowicy, simeringi na wałki rozrządu )

 do tego robocizna, chyba że sam będziesz robił. Co do silnika to nie mam pojęcia jakie koszty, nie robiłem.

Edytowano przez crazy ahmed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ceny jakie ja płaciłem.

-Planowanie, sprawdzenie szczelności głowicy + wymiana uszczelniaczy 270 zł

-kpl pierścieni 96 zł

-panewki 130 zł

-uszczelki miski olejowej 170 zł

-usczelka kolektora ssącego 40 zł

-uszczelka ,kolektora wydechowego 30 zł

-kpl szpilek pod głowicę 90 zł

-uszczelka głowicy 85 zł

płyny i oleje to już wedle uznania.

Robocizna w zależności od warsztatu od 400 do 1000 zł, o takich cenach słyszałem.

 

Z tego co pamiętam wcześniej zamknąłem Ci temat  o podnoszeniu mocy w tym silniku, jeżeli masz jakieś plany, to  jak będziesz oddawał głowicę na planowanie i wymianę uszczelniaczy, poproś aby Ci przy okazji usuneli łezki oraz wygładzili kanały dolotowo-wydechowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki to koszty samych części nie sa duże i wydaje mi się że jakbym wsadzil z 2-3 tys to wiki by jeszcze spokojnie pojezdzila pare lat . A jak u was było z kolektorem wydechowym tym starym co pękał na jaki wymienialiście ja znalazłem na szrocie kolektor od astry opc i wszystko pasuje :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...