Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bartek2606

wywalony DPF, smród w kabinie

Polecane posty

Witajcie od paru miesięcy zmagałem się z problemem, co jakiś czas auto zaczynało dymić, smród spalin w budzi na postoju i ropa w oleju, Wyczyściłem dpf, nadal to samo, zdecydowałem się na całkowite usunięcie dpf (komputerowo i mechanicznie) wczoraj odebrałem auto, na razie nic nie dymi. Olej trzeci raz zmieniony (około pół centymetra ponad stan, nie wiem czy tak nalał), ale to co pozostało to gdy stanę na światłach to zaraz czuć spaliny, dymić nie dymi. Jak postoje dłużej smród zanika ale najgorzej jak się zatrzymam to te 30 sekund najgorzej, czytałem że może siatka pleciona (rzeczywiście jakby jest trochę przetarta), ale gdyby to była przyczyna to by śmierdziało cały czas chyba na postoju. Bd kontrolował stan oleju czy to jest powiązane ale skoro nie dymi już to chyba jeden problem mam nadzieje załatwiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oprócz siatki sprawdź chłodniczkę spalin,u mnie ona była pęknięta i waliło spalinami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po świętach podjade do tłumikarza niech zerknie. Mam coś kombinować z olejem jeśli mam te pół centymetra ponad stan czy tylko oglądać czy się nie podnosi. Ciekawi mnie czemu jak auto dłużej stoi to już ten smród ustępuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie ciekło z bagnetu tam jest taka uszczelka ale tylko gdy zle wypalalem dpf i tez smierdzialo

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no u mnie już DPF nie ma a nadal śmierdzi, miałem zmianę oleju niby z filtra tam przy zmianie kapie ale tyle czasu by śmierdziało ? Jak przyjechałem pod dom odrazu maska do góry to nic nie czułem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja zmieniłem uszczelkę przy turbinie i jest ok a smierdzialo jak się nagle zatrzymalem np na światłach.

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie to

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy przy wycinaniu dpf trzeba wstawić w środek rure ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×