Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ntt

Nie działający CAN, Brak komunikacji - problem z potencjometrem pedału gazu i inne

Polecane posty

Witam, zwracam się z prośbą o pomoc. Moja VC ostatnio świruje, ale tak, że już nie mogę na nią patrzeć. 

 

Zmagam się z błędami P1120 i P1122. Dotyczącymi potencjometru pedału gazu do tego brakiem komunikacji po wysokim CAN. 

 

Opis: 

 

Są dni, w które VC jeździ normalnie, jest ok. Jednak przychodzi czas, kiedy nagle: 

- obroty wzrastają do ok. 1500 RPM 

- wyświetla się Auto z kluczykiem 

- skrzynia blokuje się na tym biegu, który aktualnie był załączony 

- brak reakcji na pedał gazu 

- świecąca się kontrolka TC czasem ABS 

- świecąca się kontrolka Check Engine 

 

Zapisane błady: 

- P1120 

- P1122 

 

i te poniżej. 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/uploads/monthly_2016_12/20161223_174402.jpg.5f599ca4f2ed0168edde917d396ada53.jpg" />20161223_174458.jpg20161223_174504.jpg20161223_174512.jpg20161223_174541.jpg 20161223_174443.jpg20161223_174450.jpg20161223_174351.jpg

 

Po skasowaniu błędów + krótka jazda testowa: 

Silnik pracuje dobrze - wyświetla się lampa TC 

 

Błędy: 

 

20161223_184017.jpg20161223_184026.jpg20161223_184031.jpg20161223_184106.jpg20161223_184113.jpg

 

W blokach pomiarowych sprawdziłem jak zachowuje się potencjometr pedału gazu. I tak: 

Silnik nie pracuje -- 20161223_135545.jpg

 

Silnik pracuje: 20161223_135844.jpg

Silnik pracuje - gaz lekko wciśnięty 20161223_135858.jpg

 

Silnik pracuje gaz mocniej wciśnięty:  20161223_135920.jpg

 

 

I tu pojawia się pytanie czy tak ma być, czy oba potencjometry powinny równo wskazywać. 

 

Druga sprawa to nie wiem czy dobrze zinterpretowałem dane z TIS dot. CAN Hi -- chodzi o kolejność przejść przez poszczególne moduły. can.jpg

U mnie brak komunikacji z: 

-

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez ntt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnij Uec i wyczyść styki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zrobione dwa razy. Do tego złącze na sterowniku silnika też. UEC też był już zmieniany. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To jeszcze do tego podmień przekaźnik nr 14 od sterownika silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Który to jest i gdzie? 

 

Chodzi Ci o ten z rysunku K2_X125 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To będzie ten. W sam naprawiam jest opisany jako 14.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok, idę zmienić bo mam ich kilka, i zrobię rundę. Ciekaw jestem czy będzie lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od razu mozesz go kilka razy poruszać zeby styki sie dotarły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak nic sie nie zmieni to spray do styków i wszystkie złącza wyczyścić a aucie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to tak na świeżo. Błędy skasowane, krótka przejażdżka (13,5 km) i znów cyrk. 

 

1. Srzynia biegów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

2. ABS/TC/ESP

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

3.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

4. CIM 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

5.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez ntt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że sterownik pompy ABS nie pozwala się zaprogramować. 

Tech zaczną programowanie, wybieram rodzaj nadwozia potem potwierdzam rodzaj silnika i skrzyni a na koniec - komunikat programowanie nie udane. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do powyższych błędów doszło jeszcze: 

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Do tego ubytek płynu chłodzącego - brak wycieków, motor suchy, w spalinach nie czuć "słodkiego", 

Olej w silniku taki jak ma być. 

Mam nadzieję, że to nie to co myślę :dash:

Edytowano przez ntt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.