Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafalek0415

brak mocy

Recommended Posts

witam panowie jestem tu nowy i nie znam sie za bardzo na autkach ale probuje cos zawsze sam naprawic ,moj przypadek jest taki

vectra 2.2 direct 2006 rok nie ma mocy jak by miała z 50 koni bledow silnika nie ma sprawdzalem wczesniej był blad klap wirowych zostal wymieniony caly kolektor ale poprawy brak ma ktos jakies pomysly i mogl by mnie nakierowac co mam sprawdzic i jak 

dodam ze jak jade pod gorke to musze redukowac do niskich biegow bo inaczej nie podjedzie 

Edited by rafalek0415
poprawka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompresji do sprawdzenia, masz egr jeśli jest sprawdzić czy nie zaciął się i jest otwarty, zawód turbiny do sprawdzenia, przeplywomierz może dawać błędne informacje. Także szukaj, powodzenia.

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytaj tematy o pompie wysokiego ciśnienia, tam często jest problem w tym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jakie masz to ciśnienie?

Mimo wszystko podłącz jeszcze raz interfejs diagnostyczny i sczytaj błędy i parametry pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jakie masz to ciśnienie?

Mimo wszystko podłącz jeszcze raz interfejs diagnostyczny i sczytaj błędy i parametry pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A dlaczego EGR wykluczasz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

w tym silniku nie ma turbo:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cicnienie zadane ma miec 5000 i prawie ma waha sie na 4950/5000 i tak skacze gdy przygazuje zadane wzrasta wraz z rzeczywistym i pozniej wraca do tych 5000 egr wykluczam bo go nie ma a przynajmniej go nie widze to moja pierwsza vectra i pierwsza benzynka i jak narazie to nie jestem zadowolony 

 

Edited by rafalek0415
poprawka

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzis zauwazylem ze jak jade np.na 6 biegu  to jak bym chciam przy  predkosci 120 wbijam 6 bieg ma jakies 2,5tys obrotow z ledwoscia dojdzie do 3 tys moze 3,2 tys ale jak przeciagne na 5 biegu i wiekszej predkosci to jakos tam da rade ja wrzuce 6 bieg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może katalizator zapchany nie ma przepływu spalin i się dusi przez co brak mocy itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wiesz moze jak go sprawdzic ?

nagralem filmik z pomiarami na jalowym biegu

moze ktos zobaczyc i ocenic 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeanalizuj prace sond

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Sonda ma za dużą wartość, coś z nią nie tak. Możesz próbować zamieniać miejscami, albo jakąś używkę na sprawdzenie kupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy wypowie sie ktos jeszcze  bo dalej  auto jest nie sprawne malo tego dzis nie moglem auta odpalic  jakby odpalalo  ale nie chcialo zalapac na kompie brak bledow 

Please login or register to see this attachment.

Edited by rafalek0415

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatkany wydech? Wymontuj katalizator i sprawdź czy coś się poprawiło. Najlepiej zmierzyć ciśnienie w wydechu przed przed katalizatorem ale pewnie nie masz narzędzi do tego. Możesz sprawdzić ciśnienie na końcu wydechu, to najmniej inwazyjna metoda

Edited by kfiatos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem ci tyle, że mój mechanik ma do tego jakiś spreparowany manometr (mierzy przy wylocie spalin - nie pamiętam dokładnie ale mówił że przy 0,4 bara jest jeszcze ok ale poniżej 0,2 to już przytkany wydech) a samemu to możesz ręką sprawdzić czy dmucha z wydechu z podobną siłą jak w innych autach. Jeśli 'dmucha' słabo i nieregularnie to masz kierunek, w którym trzeba dalej diagnozować

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 sonda źle działa. Wartość nie powinna przekraczać 1V. Ładownie też masz nie za dobre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...