Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

witam panowie jestem tu nowy i nie znam sie za bardzo na autkach ale probuje cos zawsze sam naprawic ,moj przypadek jest taki

vectra 2.2 direct 2006 rok nie ma mocy jak by miała z 50 koni bledow silnika nie ma sprawdzalem wczesniej był blad klap wirowych zostal wymieniony caly kolektor ale poprawy brak ma ktos jakies pomysly i mogl by mnie nakierowac co mam sprawdzic i jak 

dodam ze jak jade pod gorke to musze redukowac do niskich biegow bo inaczej nie podjedzie 

Edytowano przez rafalek0415
poprawka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kompresji do sprawdzenia, masz egr jeśli jest sprawdzić czy nie zaciął się i jest otwarty, zawód turbiny do sprawdzenia, przeplywomierz może dawać błędne informacje. Także szukaj, powodzenia.

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj tematy o pompie wysokiego ciśnienia, tam często jest problem w tym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jakie masz to ciśnienie?

Mimo wszystko podłącz jeszcze raz interfejs diagnostyczny i sczytaj błędy i parametry pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jakie masz to ciśnienie?

Mimo wszystko podłącz jeszcze raz interfejs diagnostyczny i sczytaj błędy i parametry pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A dlaczego EGR wykluczasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w tym silniku nie ma turbo:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cicnienie zadane ma miec 5000 i prawie ma waha sie na 4950/5000 i tak skacze gdy przygazuje zadane wzrasta wraz z rzeczywistym i pozniej wraca do tych 5000 egr wykluczam bo go nie ma a przynajmniej go nie widze to moja pierwsza vectra i pierwsza benzynka i jak narazie to nie jestem zadowolony 

 

Edytowano przez rafalek0415
poprawka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzis zauwazylem ze jak jade np.na 6 biegu  to jak bym chciam przy  predkosci 120 wbijam 6 bieg ma jakies 2,5tys obrotow z ledwoscia dojdzie do 3 tys moze 3,2 tys ale jak przeciagne na 5 biegu i wiekszej predkosci to jakos tam da rade ja wrzuce 6 bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może katalizator zapchany nie ma przepływu spalin i się dusi przez co brak mocy itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a wiesz moze jak go sprawdzic ?

nagralem filmik z pomiarami na jalowym biegu

moze ktos zobaczyc i ocenic 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizuj prace sond

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 Sonda ma za dużą wartość, coś z nią nie tak. Możesz próbować zamieniać miejscami, albo jakąś używkę na sprawdzenie kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

czy wypowie sie ktos jeszcze  bo dalej  auto jest nie sprawne malo tego dzis nie moglem auta odpalic  jakby odpalalo  ale nie chcialo zalapac na kompie brak bledow 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez rafalek0415

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Zatkany wydech? Wymontuj katalizator i sprawdź czy coś się poprawiło. Najlepiej zmierzyć ciśnienie w wydechu przed przed katalizatorem ale pewnie nie masz narzędzi do tego. Możesz sprawdzić ciśnienie na końcu wydechu, to najmniej inwazyjna metoda

Edytowano przez kfiatos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak sprawdzic czy jest dobre /zle bez narzedzi ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci tyle, że mój mechanik ma do tego jakiś spreparowany manometr (mierzy przy wylocie spalin - nie pamiętam dokładnie ale mówił że przy 0,4 bara jest jeszcze ok ale poniżej 0,2 to już przytkany wydech) a samemu to możesz ręką sprawdzić czy dmucha z wydechu z podobną siłą jak w innych autach. Jeśli 'dmucha' słabo i nieregularnie to masz kierunek, w którym trzeba dalej diagnozować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 sonda źle działa. Wartość nie powinna przekraczać 1V. Ładownie też masz nie za dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×