Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

signum2.2direct

wierzyc mu czy nie?

Recommended Posts

Witam.

Opisywalem juz swoj problem w "vectra c - uklad dolotowy i wydechowy" tu po skroce troche.

Obroty faluja na biegu jalowym, wpada w tryb awaryjny przy zbyt mocnym dodaniu gazu do 3000obrotow i wyskakuje blad ze jest problem z 1 i 2 cylindrem.

Dzisiaj zajechalem do 4czarodzieja ktory mi powiedzial ze trzeba sprawdzic

-Listwe (cewke) zaplonowa- w zeszym tyg zalozona nowa. Moze byc fabrycznie "niedorobiona" badz poprzednik wcisnal kita ze ja wymienil.

-swiece- bo moze sa za bardzo dokrecone (szczegolnie 1 i 2) przez do nie ma tego odstepu 0,7 mm czy cos takiego

-wymienic filtr powietrza

-wymienic 2czujniki- jeden ten przed na dolocie powietrza a jeden w okolicy sondy lambda

-wyczyscic egr

 

I auto bedzie smigac. Wierzyc czy nie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakis "domowy" sposob na egr??

Czy lepiej oddac specjaliscie bo temat nie do ogarniecia do zwyklego zjadacza chleba?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi to wyglada na padajaca pompe wysokiego cisnienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak mówi Rafał, to mogą być pierwsze objawy padającej pompy. W drugiej kolejności wymień regulator odpowietrzenia skrzyni korbowej na nowy:

Please login or register to see this link.

  Nr części: 24414343

To jest bardzo często przyczyna falowania obrotów na wolnych obrotach która nie wyrzuca błędu na kompie (wada mechaniczna)

A podczas jazdy po dojściu do 3000 obr odcina ci moc i silnik wchodzi w tryb awaryjny? Przetestuj pompę Op-Comem i sprawdź jakie jest ciśnienie na listwie w momencie kiedy wyskakuje błąd

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ok sprawdze pompe. tak jak pisalem nie orientuje sie zbytnio w temacie mechaniki chce sie tylko dowiedziec jakie macie doswiadczenia z podobnymi przypadkami. 

Ale pompa wyglada na dosc nowa i oryginalna podejrzewam nie jest bo jest firmy "continental"  a oryginalna to raczej "GM" albo sie myle??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

U mnie obroty falują tylko na ciepłym możliwe jest uszkodzenie tej odmy czy raczej przy jej uszkodzeniu powinny falować w całym zakresie temp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

pompa to oryginał - GM nie ma.

Są dwa rodzaje - SIEMENS ( wadliwe ) oraz CONTINENTAL ( poprawione ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie powiem ci w 100 %, ale to możliwe. Zajrzyj sobie do podczepionego tematu dotyczącego regulatora ciśnienia w Z22YH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam forumowicze ;)

Teraz bylem sobie zrobic runde po miescie. I moze to troche troche bardziej przyblizy wam moj przypadek przy ktorym rece juz opadaja bo poki co kazdy mechanik gada cos innego wiec moze okazac sie ze wasze wskazowki oparte na wlasnych doswiadczeniach mi szybciej pomoga.

Wiec tak-

- po odpaleniu na luzie skoki obrotow i spalanie siegajace 5l/h. Po nacisniecia i odpuszczeniu gazu spalanie spadalo 1.1

- przy spokojnej jezdzie miejscej po pewnym czasie wpadal w tryb awaryjny.

- przy jezdzie bardziej dynamicznej jechal normalnie ale 4000obrotow pozniej jakby zaczynalo mu ubywac mocy

 

A i wie ktos moze od czego jest ten przewod?? Jest wypiety

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem do czego ten kabel, ale u mnie też wisi. Nie na związku z problemem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...