Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

signum2.2direct

wierzyc mu czy nie?

Polecane posty

Witam.

Opisywalem juz swoj problem w "vectra c - uklad dolotowy i wydechowy" tu po skroce troche.

Obroty faluja na biegu jalowym, wpada w tryb awaryjny przy zbyt mocnym dodaniu gazu do 3000obrotow i wyskakuje blad ze jest problem z 1 i 2 cylindrem.

Dzisiaj zajechalem do 4czarodzieja ktory mi powiedzial ze trzeba sprawdzic

-Listwe (cewke) zaplonowa- w zeszym tyg zalozona nowa. Moze byc fabrycznie "niedorobiona" badz poprzednik wcisnal kita ze ja wymienil.

-swiece- bo moze sa za bardzo dokrecone (szczegolnie 1 i 2) przez do nie ma tego odstepu 0,7 mm czy cos takiego

-wymienic filtr powietrza

-wymienic 2czujniki- jeden ten przed na dolocie powietrza a jeden w okolicy sondy lambda

-wyczyscic egr

 

I auto bedzie smigac. Wierzyc czy nie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakis "domowy" sposob na egr??

Czy lepiej oddac specjaliscie bo temat nie do ogarniecia do zwyklego zjadacza chleba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi to wyglada na padajaca pompe wysokiego cisnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówi Rafał, to mogą być pierwsze objawy padającej pompy. W drugiej kolejności wymień regulator odpowietrzenia skrzyni korbowej na nowy:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

  Nr części: 24414343

To jest bardzo często przyczyna falowania obrotów na wolnych obrotach która nie wyrzuca błędu na kompie (wada mechaniczna)

A podczas jazdy po dojściu do 3000 obr odcina ci moc i silnik wchodzi w tryb awaryjny? Przetestuj pompę Op-Comem i sprawdź jakie jest ciśnienie na listwie w momencie kiedy wyskakuje błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ok sprawdze pompe. tak jak pisalem nie orientuje sie zbytnio w temacie mechaniki chce sie tylko dowiedziec jakie macie doswiadczenia z podobnymi przypadkami. 

Ale pompa wyglada na dosc nowa i oryginalna podejrzewam nie jest bo jest firmy "continental"  a oryginalna to raczej "GM" albo sie myle??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie obroty falują tylko na ciepłym możliwe jest uszkodzenie tej odmy czy raczej przy jej uszkodzeniu powinny falować w całym zakresie temp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pompa to oryginał - GM nie ma.

Są dwa rodzaje - SIEMENS ( wadliwe ) oraz CONTINENTAL ( poprawione ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie powiem ci w 100 %, ale to możliwe. Zajrzyj sobie do podczepionego tematu dotyczącego regulatora ciśnienia w Z22YH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowicze ;)

Teraz bylem sobie zrobic runde po miescie. I moze to troche troche bardziej przyblizy wam moj przypadek przy ktorym rece juz opadaja bo poki co kazdy mechanik gada cos innego wiec moze okazac sie ze wasze wskazowki oparte na wlasnych doswiadczeniach mi szybciej pomoga.

Wiec tak-

- po odpaleniu na luzie skoki obrotow i spalanie siegajace 5l/h. Po nacisniecia i odpuszczeniu gazu spalanie spadalo 1.1

- przy spokojnej jezdzie miejscej po pewnym czasie wpadal w tryb awaryjny.

- przy jezdzie bardziej dynamicznej jechal normalnie ale 4000obrotow pozniej jakby zaczynalo mu ubywac mocy

 

A i wie ktos moze od czego jest ten przewod?? Jest wypiety

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem do czego ten kabel, ale u mnie też wisi. Nie na związku z problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×