Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Bartej1

Silnik 2.2 16v direct

Recommended Posts

Witam mam problem od jakiegoś czasu z silnikiem 2.2 16v direct . Nie mogę zlokalizować dziwnego cykania (metaliczny dźwięk) w przedziale obrotów 1200-3000 . Proszę o pomoc . Dziękuję. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy takiej ilości szczegółów, które opisałeś proponuję udać się do jakiegoś dobrego warsztatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki przebieg? Kiedy olej wymieniales i jaki wlales? Czy halas nie jest glosniejszy przy minusowej temperaturze? Mozesz jeszcze zdjac padek osprzetu i uruchomic auto aby wykluczyc alternator, sprezarke klimy, napinacz paska

Wysłane z mojego Philips S388 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przebieg 190tys olej 5w30 1000km po wymianie, silnik po kapitalnym remoncie . Na zimnym dźwięk jest silniejszy przez moment a później tylko w przedziale obrotów 1200-3000 

Share this post


Link to post
Share on other sites

siemanko

A rozrząd robiłeś przy remoncie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napinacz i prowadnica była wymieniona na nowe . Dziwne ze na biegu jałowym tego nie słychać tylko dopiero przy dodaniu gazu . Jeszcze borykam się z jednym problemem bo coś skrzypi przy każdym ruszaniu dodam że zawieszenie jest w porządku łączniki i gumy nowe. Tak myślę czy czasem nie jakaś poduszka przy silniku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A łańcucha głównego i balansowego nie wymieniłeś przy tym? Przecież to jest podstawa przy ingerencji w rozrząd.

Jeśli łańcuch jest rozciągnięty to najprawdopodobniej napierdziela ci w osłonę rozrządu i stąd taki odgłos przy wzmożonych obrotach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...