Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

KrzysiekLew

Temperatura płynu i falujące obroty

Polecane posty

Witam.

Chciałbym się dowiedzieć czy falujące obroty w Vectrze C 1.8 122KM 2004r to standard?

oraz

Czy tak powinien wskazywać temperaturę płynu wskaźnik. Mechanik twierdzi że ten typ tak ma. Termostat podobno ok, chłodnica w ciepłe dni startuje, ogrzewanie chodzi chociaż zauważyłem, że przy -7 stopniach kulawo grzeje. 

Dołączam filmik i proszę o jakieś i sugestie co z tymi fantami zrobić. 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PS: Zapomniałem dodać, że w trakcie jazdy wskaźnik leży podparty na minimalnej temperaturze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podaj kody błędów, bez tego ani rusz.

Ten typ tak nie ma.

Prawdopodobnie termostat walniety jest.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

P. S

I zmień mechanika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat bo problem podobny..

jedno pytanko czy układ chłodzenia jest szczelny ?

oczywiście nie chodzi mi o ubytki płynu ale o ciśnienie w układzie chłodzenia ?

dlaczego pytam = wymieniłem termostat na nowy i podczas uzupełniania płynu do zbiornika wyrównawczego płyn zaczął się wylewać gdzieś z tyłu zbiornika gdy lekko przykroczył poziom max.

więc po co uszczelka na korku ? w innych autach w korku był "zawór bezpieczeństwa" i podwyższone ciśnienie a tutaj takie coś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Sprawdziłem dziś czy są błędy i niestety lub stety żadnych nie ma. Czyżby falujące obroty przez silniczek krokowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma silniczka krokowego

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Świece, cewka, wtryski, zapchany filtr paliwa i wiele innych. Bez kodów to ciężko,a wymieniać wszystko po kolei to strata kasy.

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK dzięki za info. Po świętach i tak wymieniam olej i wszystkie filtry w tym paliwa, więc zobaczymy czy to wina filtra. Lecz nie sądzę że to będzie powód. Narazie aż tak bardzo nie falują więc nie przeszkadza, jak się pogorszy będę szukał przyczyny. Pozdrawiam i Wesołych świąt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, problemy znikły. Wymieniony termostat, olej filtry w tym również paliwa. Temp trzyma 90, obroty przestały falowac jak narazie.

Za to mam jeszcze jedno pytanie. Średnio po 4-5 tyś. zaświeci mi sie niski stan oleju i musze dolać około 100-150 mililitrow oleju, mechanik twierdzi że to mogła być przyczyna zabrudzonego filtra paliwa. Co o tym sądzicie? Ja pierwszy raz słyszę. Silnik co prawda delikatnie zakupci na biało czy też szaro ale to przy ponad 6tyś obr.

Zmienić kolejnego mechanika?

Edytowano przez KrzysiekLew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki olej wlałeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem zbytnio Twojego postu. Po 5tys km olej z poziomu MAX spada Ci do MIN? Czy po 5tys km musisz dolac 150ml zeby miec max? Jesli ta druga opcja to nic zlego, a wrecz ekstra, ze na 10tys km spala Ci 300ml. Ja wlewam po 10tys km 500-700ml i te 700ml to jest ksiazkowo na 10tys km. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

5w-30

Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×