Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Zaraz po zakupie viki zaniepokoił mnie fakt żę nie ma siły ,,iść'' na zimnym silniku. Dopiero po rozgrzaniu nabierała pełnej mocy. Wymieniłem sonde lambdai sterownik od gazu.Check zgasł,objawy ustały ale gazownik powiedział żebym zrobił coś z falującymi obrotami bo nie może ustawić gazu. Kupiłem przepustnice na pobliskim szrocie,wyczyściłem i wszystko było ok. Po paru tygodniach strzelił gaz. Obroty znowu zaczęły falować i znowu wywaliło checka. Recz sie dzieje jak włącze luz. Wtedy obroty wachają się od 1500-500-1000. Także wymieniona sonda lambda,sterownik,przepustnica wraz z krokowym,podciśnienia na swoim miejscu,dolot szczelny,wymienione świece. Wiem że temat poruszany niejednokrotnie ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro zaświeca się check to należało by najpierw sprawdzić jakie błędy nałapał podłączając pod komputer. I na podstawie tych ustaleń poszukiwać usterki następnie naprawić, skasować błędy i się przejechać. Następnie jeszcze raz pod komputer autko i wtedy sprawdzić jakie błędy są że tak powiem świeże a nie nałapane już wcześniej.Jeżeli kolega kupił przepustnicę razem z krokowcem to mam pytanie czy wyczyścił także silniczek krokowy do porządku czy tylko samą przepustnicę?. Bo jak wiadomo za utrzymanie wolnych obrotów w VB odpowiada właśnie on.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wyczyszczona zarówno przepustnica jak i silniczek

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EGR może być przyczyną 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...