Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Ptysiek 77

Moduł CIM 13162134 DL USTERKA

Polecane posty

Witam.

Mam taką usterkę na czujniku kąta skrętu, że jak kręcę w lewo to wskazania na op-comie ładnie się zmieniają, w prawo leci 1,2,3 i od razu 50. Komputer pisze błąd że uszkodzony czujnik i CIM. Oznaczenie CIM 13162134 DL. Ogólnie lipa z DL na allegro i Olx. Poszukuję, sprawnego z czujnikiem SAS...  nowy oczywiście odpada. Chyba, że znacie jakiegoś MAGIKA co to opanuje i wyleczy na dobre.

Ktoś może pomóc?

Błąd U2143-71, kalibrowaliśmy, ale po chwili znów wyskakiwał błąd. Trzeba wymieniać całego Cima? Czy wystarczy sam czujnik?

 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Ptysiek 77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukaj samego czujnika, chyba kolega reset miał sas na zbyciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba dzwoniłem dzisiaj do niego, miał ale dzisiaj poszedł z All....gro. Musi sprawdzić czy inny, który posiada jest sprawny i z pinem. Pytanie czy muszę całego Cima mienić czy sam SAS?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W cimie DL przeważnie leci sam czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest szansa wymienić sam czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reset handluje czy też potrafi wymienić i zaprogramować? Nie wiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba ogarnia temat Cimów kompletnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sama wymiana SAS jest prosta należy tylko opcomem kalibrować czujnik skrętu SAS 5 min roboty tylko pin potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

5 minut z rozebraniem ? szybki kolega:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet bardzo szybki :D Szybki lopez tego nie zrobi w 5 minut ale co tam.

Powinienem mieć czujnik sprawny jak coś.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem u Reseta CIMa... dzisiaj przyjdzie i zaczynam zabawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sama Kalibracja :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Powodzenia :) Zawsze może sobie przełożyć czujnik, a Cima zostawić albo pogonić. Szybko się sprzeda.

A 2009 rok prod. to bym bardziej.

Btw. temat czujników, cimów ogarniam kompletnie. A graty szły do Niemiec, do ASO, do serwisów Boscha itd :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Powodzenia :) Zawsze może sobie przełożyć czujnik, a Cima zostawić albo pogonić. Szybko się sprzeda.

A 2009 rok prod. to bym bardziej.

Btw. temat czujników, cimów ogarniam kompletnie. A graty szły do Niemiec, do ASO, do serwisów Boscha itd :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ważne że wszyscy zadowoleni :ok:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety dopiero jutro wieczorem będzie przekładka... wymieniam kompletny, a resztę, czyli Cimem z 2004 DL jeśli ktoś będzie zainteresowany to pisać. Walnięty jest SAS. Jestem jak to mówią - do zgody :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony i na razie działa... Był problem z kodowaniem kluczy, ale mechanik jakoś sobie poradził... jeździ i nie świeci błąd :) Dziękuję Reset.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Super. Miałem się zapytać, bo nie dzwonili, ale miałem młyn na koniec roku w robocie i brakło czasu.

Często są problemy z dodaniem kluczy i od razu każdy myśli, że walnięty CIM :) 

Oby służył.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Muisieli ściągać elektronika i coś tam programowali...czy przerzucali ze starego cima. Bez rozkręcania. Działa i to dobrze działa. Dzięki Reset.

 

Temat do zamknięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A nie da się w jakiś sposób skalibrować SAS bez Pinu?

Edytowano przez Sivyx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może się da tylko ten na przekładni 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W op-com bez pinu nie można skalibrować. Właśnie też robiłem kalibracje i kalibracja zakończona powodzeniem. Ale dalej przy lekkim skręcie kierownicą włącza się kontrolka, kontroli trakcji i błędy b1020 i u2143, 2139. Chyba bez wymiany Sas się nie obejdzie. Ale mam pytanie czy kalibracja w tech 2 jest taka sama jak w op-com?, bo w op-com nie kręciłem kierownicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bo nie kręci się. Czujnik masz do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tylko powiedz mi czemu jak jest ciepło (lato) to żaden błąd nie wyskakuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mrozy to czas kiedy wychodzi walnięta elektronika. Błędy może znikną na wiosnę, a może już zostaną. 

Twoja sprawa czy w zimę chcesz nie mieć ESP.

Sprawny czujnik nie sieje błędami nawet teraz przy - 20 stC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×