Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
fajfer177@wp.pl

problem z vectra opc line 2.8 turbo

Recommended Posts

witam mam problem z vectra opc line 2.8 turbo 230 koni , problem zaczną się  jak zrobiłem instalacje gazowa. podczas jazdy zapalają się trzy kontrolki check , samochód z kluczykiem ,wykrzyknik , samochód w poślizgu . samochód nie chce zmieniać biegów w automacie . przy wrzuceniu biegu jest duże szarpniecie aż do góry silnik podnosi.. wymienine były swiece i jedna cewka ale problem znów jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na początek warto by wyspowiadać się z błędów jakie wypluwa samochód, będzie to dobry punkt wyjścia.

Wykrzyknik = kierownica z wykrzyknikiem?

Samochód w poślizgu - ta ikonka sygnalizuje błędy związane z ESP/ABS.

Na benzynie samochód pracuje normalnie?

To szarpnięcie masz przy wrzucaniu z P na D?

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam na benzynie pracuje normalnie .jak zapala się kontrolki i i na benzynie szarpie . i przy zapaleniu na zimnym silniku są strasznie duze drgania 

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładna choinka ;)

Na pierwszy ogień błędy - łap kogoś z Lubelskiego z Techem2/op-comem.

Ten wykrzyknik to coś masz nie tak z IDS+ (amortyzatory).

Szarpanie przy przełączaniu na D - zajrzyj na podforum o skrzyniach biegów i poczytaj o bolączkach AF40 (tak jest nazwa kodowa automatu spiętego z 2.8T).

Share this post


Link to post
Share on other sites

własnie o to chodzi ze jak zdejmie klamer z akumulatora  i się resetuje pojeżdżę ze 2 dni i znów kontrolki się zaświeca i wpada w tryb awaryjny czyli do 2 biegu wchodzi, na komputerze pokazuje ze  przepływomierz powietrza,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podłącz interfejs diagnostyczny i sczytaj błędy, tak jak napisał kolega powyżej bo tak to wróżenie z fusów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...