Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
fajfer177@wp.pl

problem z vectra opc line 2.8 turbo

Polecane posty

witam mam problem z vectra opc line 2.8 turbo 230 koni , problem zaczną się  jak zrobiłem instalacje gazowa. podczas jazdy zapalają się trzy kontrolki check , samochód z kluczykiem ,wykrzyknik , samochód w poślizgu . samochód nie chce zmieniać biegów w automacie . przy wrzuceniu biegu jest duże szarpniecie aż do góry silnik podnosi.. wymienine były swiece i jedna cewka ale problem znów jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na początek warto by wyspowiadać się z błędów jakie wypluwa samochód, będzie to dobry punkt wyjścia.

Wykrzyknik = kierownica z wykrzyknikiem?

Samochód w poślizgu - ta ikonka sygnalizuje błędy związane z ESP/ABS.

Na benzynie samochód pracuje normalnie?

To szarpnięcie masz przy wrzucaniu z P na D?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam na benzynie pracuje normalnie .jak zapala się kontrolki i i na benzynie szarpie . i przy zapaleniu na zimnym silniku są strasznie duze drgania 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ładna choinka ;)

Na pierwszy ogień błędy - łap kogoś z Lubelskiego z Techem2/op-comem.

Ten wykrzyknik to coś masz nie tak z IDS+ (amortyzatory).

Szarpanie przy przełączaniu na D - zajrzyj na podforum o skrzyniach biegów i poczytaj o bolączkach AF40 (tak jest nazwa kodowa automatu spiętego z 2.8T).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

własnie o to chodzi ze jak zdejmie klamer z akumulatora  i się resetuje pojeżdżę ze 2 dni i znów kontrolki się zaświeca i wpada w tryb awaryjny czyli do 2 biegu wchodzi, na komputerze pokazuje ze  przepływomierz powietrza,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podłącz interfejs diagnostyczny i sczytaj błędy, tak jak napisał kolega powyżej bo tak to wróżenie z fusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×