Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kop3r

Szarpanie przy przełączaniu na LPG

Polecane posty

Witam mam problem instalacja nowa przejechane 3tys byłem już z nią na serwisie lecz nadal problem występuje. Zanim silnik osiągnie 30 stopni i jadę powyżej 90 i w momecie gdy mam wciśnięty gaz i chce się przełączyć na lpg zaczyna szarpać muszę ściągnąć noge z gazu o wtedy załapie lpg jak trzymam cały czas gaz to poszarpie i nie pozwoli przełączyć się na lpg. Auto miało wgrywane nowe mapy i problwm nadal wystwpuje. Dodam że czasem jeśli chcę normalnie ruszyć z miejsca wciskam 1 lekko gaz i zaczyna szarpać muszę wcisnąć sprzęgło i ruszyć jeszcze raz. W czym może być problem .?

Opel Signum 2,.0T 2008r.

STAG QBOX

Wtryski; Barracuda

Reduktor: ac r01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem jest w gazownika który albo tak zamontował instalację albo nie umie tego wystroić. Co to znaczy że nie pozwoli przełączyć się na gaz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak przytrzymam noge na gazie to go przydusi i nie przełączy się na lpg.

A co do gazownika to ma same pozytywne opinie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gazownik wziął się za auto o którym nie ma pojęcia. I takie są skutki. Coś spotolił przy montażu. Niestety bez podglądu w program nic nie wywróżymy.


Reduktor jaki masz czarny czy czerwony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja nie mam możliwości podglądu w program.

Reduktor czerwony

Edytowano przez Kop3r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jak mamy Ci coś podpowiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj chociaż zdjęcia spod maski. To że gazownik ma dobre opinie, nie znaczy że dobrze robi bo dla większości ludzi wystarcza że samochód jakkolwiek jedzie na gazie i już jest dobrze, a to że szarpie to przecież gaz i tak musi być. Ja w ciemno skłaniam się ku złej regulacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://lpg-forum.pl/download/file.php?id=85451&key=8d9f4fb627888d051e59f3900d32bc103fe51ce711cc714cc1bde695874a8418" width="1024" />file.php?id=85450file.php?id=85449

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie poszarpywanie świadczy np że samochód jest zalewany paliwem i wypadają zapłony.

Równie dobrze może to być wina fatalnego wystrojenia instalacji albo złego montażu.

ewentualnie kłopoty sprawia układ zapłonowy.

Ten czerwony reduktor gazowy który masz założony to niestety nieudana konstrukcja. Jest bardzo niestabilny ciśnieniowo.

 

Jeżeli na benzynie wszystko jest OK to wskazuje że coś nie tak jest z montażem albo doborem podzespołów gazowych. Pokaż zdjęcie wtryskiwaczy gazowych. Od nich wiele zależy.

Najprostszy sposób żeby zobaczyć jak instalacja gazowa pracuje to podnieść temperaturę przełączania z 30 stopni na powiedzmy 40 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy tak powinno być ale od czasu do czasu słychać jakieś syczenie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Syczeć raczej nie powinno .

Montaż a raczej wrzut pod maskę wzorowy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak syczy to podociągaj opaski. Może być zbyt duże ciśnienie ustawione i go przelewa przy przełączeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na 99% AC R01 pompuje sie na  ponad 2 bary i wtryski nie wyrabiają przy takim ciśnieniu i szarpie. 

Niestety bez wglądu w parametry możemy tylko gdybać. 

Montaż też najpierw daje wąż w peszlu potem sam wąż a na koniec jakiś metalowy rozgałęziacz . 

Patrząc na montaż można sie spodziewać że i regulacja nie na najwyższym poziomie. 

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ciekawe jak z wężykami do kolektora :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jak ma być ? Nawiercone na pałe a wężyki każdy inny . Wtryski leżą. Może reduktor podłączony pod naczynko wyrównawcze. Przy pełnym bucie pewnie jedzie na PB

Wrzut i tyle. 

 

Czy mi sie zdaje czy tam są różne wtryski ?? 

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W jednym brakuje chyba osłonki. Zastanawia mnie czemu zakładają opaski te sprężynowe zamiast te ślimakowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na ten drugi licząc od reduktora .

Całkiem inny niż reszta . Niezła rzeźba. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To są na pewno barracudy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak. Aczkolwiek ja miałem na 99% inne . 

Patrzyłem na strony megapolu i tam są zupełnie inne baracudy. 

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moge lecieć do odciecia i pozostaje na lpg tak to są barracudy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby któs pytał to tu zakładałem instalacje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może dolewać benzyny wtedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem ale nie zauważyłem zeby odcinało lpg ale wsumie zauważam czasem po wskazuwce paliwa ze gdzies ucieka

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wtedy leje oba paliwa na raz. Na centralce od LPG tego nie pokazuje. Masz gwarancje na instalacje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak mam gwarancje instalacje mam dopiero 3 miesiace

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...